پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس بمناسبت شهادت حضرت علی (ع)

باشگاه پرسپولیس در پیامی، شهادت سیدالمسلمین، صدیق اکبر، امیرالمومنین علی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: فرق فاروق، حیدرکرار، که شکافت قامت حق بود که دو تا شد. مردی که مرز بین حق و ناحق بود و باورهای کور، تعصب‌های خشک و زیاده طلبی‌ها او را تاب نیاوردند. شهادت امیر خوبی‌ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی سرور، آقا و امامی است که در سرتاسر عمر پربرکت خویش، بدون دلبستگی به لذایذ دنیوی، پاسدار اخلاق، حرمت دین و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت، به شهادت رسیدند.
با ذکر و یاد مولای‌مان، زیر باران رحمت لیله القدر می‌ایستیم تا روح و جانمان تطهیر شود، شاید به مضمون و حقیقت قدر دست یابیم. گرچه ما را بر عظمت و شناخت واقعی و حقیقی آن راهی سخت و دشوار است. باشد که لَختی تفکر و لحظه‌ای تعمق ما را به نقطه‌ای برساند که بتوانیم گناهان را از خود بزداییم و روزی خود برای سال پیش رو را پاک و مطهر گردانیم و از رحمت الهی فیضی ببریم.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی، بویژه هواداران پرسپولیس، شهادت مولود کعبه، حضرت مرتضی علی(ع)، را به همه مسلمان جهان به ویژه خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه