باشگاه پرسپولیس: ما را بهانه نکنید؛ نگران این بدعت بد هستیم

باشگاه پرسپولیس از تاثیر درخواست باشگاه مس کرمان روی داوری بازی پیش رو با توجه به سوابق قبلی در لیگ، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ بار دیگر پرسپولیس بهانه‌ای شد برای دیگران تا خود را نشان بدهند و خواسته‌ای را مطرح کنند. در آستانه مسابقه‌ای قرار داریم که تیم روبه رو قبل از آن در موضوع داوری بیانیه‌ای صادر کرده و بازی با پرسپولیس در آن بهانه قرار گرفت تا گله‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کنند.
ما از ابتدای فصل سعی کرده‌ایم از ورود به چنین بحث‌هایی خودداری کنیم ولی نگران بدعتی غلط هستیم که بر اساس آن حریفان ما قبل از مصاف با پرسپولیس برای موضوع داوری بیانیه می‌دهند و روز بازی که می‌شود داور به سود آن‌ها و به زیان پرسپولیس اشتباه می‌کند و سوت می‌زند. شاید اگر در این زمینه تجربه بازی‌ها برابر آلومینیوم و هوادار نبود که این‌گونه شد، درصدد واکنش بر‌نمی‌آمدیم.
ما در فوتبالی حضور داریم که مدیر باشگاهی بعد از پایان بازی با لپ‌تاپ به رختکن داوران می‌رود و از آنها انتقاد می‌کند و نمی‌توانیم باور کنیم با توجه به پست و جایگاه آن مدیر در فدراسیون، داور تحت فشار روانی قرار نمی‌گیرد. تازه این اتفاقی است که با وجود حضور دوربین‌ها و شاهدان عینی روی می‌دهد. این که در غیاب دوربین‌ها و شاهدان شرایط چگونه است نمی‌دانیم.
بحث ما درباره این نیست که آیا تیم مس در بازی‌های گذشته از اشتباهات داوری لطمه دیده یا نه؟ بحث ما درباره بهانه قرار گرفتن پرسپولیس است و این که پرسپولیس به ابزار و وسیله‌ای برای جبران یکسری مسائل برای دیگر تیم‌ها بدل شود. نهایت خواسته ما عدم تاثیرپذیری و اجرای عدالت در جریان مسابقه است وگرنه به گواه کارشناسان داوری، پرسپولیس خود در زمره تیم‌های بالانشین در جدول تیم‌های متضرر از اشتباهات داوری است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه