رضا درویش: تا روزی که هستم برای شادی هواداران تلاش می‌کنم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: راست می‌گویند، وقتی کارکنان یک باشگاه برای تیم‌شان تا 4 صبح هم کار می‌کنند، بزرگترین حمایت است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، پس از پیروزی سرخپوشان مقابل ملوان اظهار داشت: بچه‌ها به جز این که بردند نمایش خوبی هم داشتند. الحمدالله آسیب‌دیده‌ها به ترکیب بر‌گشتند. این عیدی خوب را تقدیم به هوادارانی می‌کنیم که در سخت‌ترین شرایط تیم را حمایت می‌کنند.
وی درباره مجوز حرفه‌ای پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر اخبار را مرور کنید طی دو سه ماه اخیر همکاران ما فعالیت بسیار زیادی داشتند. گاهی تا ۳-۴ بامداد در باشگاه و مشغول بارگذاری و تنظیم اسناد بودند. یک سری مشکلات مالی و بدهی نیز از گذشته بود که باید پیگیری و حل می‌شد. گاهی اوقات برای اینکه یکی از این طلبکاران را پیدا کنیم، مشکلاتی داشتیم. یکی از آنها حتی فوت کرده بود و به هر جهت مجبور بودیم از طریق وکلا آنها را پیدا کنیم.
وی افزود: ما بدهی آنهایی که ثبت و اعلام شده بود را دادیم و تا امروز مشکلی نیست و تا ۱۰ فروردین اسناد را بارگذاری کردیم.
درویش در خصوص اظهارات بازیکنان استقلال مبنی بر حمایت دیگران از پرسپولیس، با کنایه عنوان داشت: راست می‌گفتند. این‌که پرسنل یک باشگاه تا سه صبح فعالیت کنند و شب و روز و تعطیلی نشناسند یعنی به تیم‌شان علاقه دارند و این خودش بزرگترین حمایت است. یقینا اگر حمایت پرسنل باشگاه از پرسپولیس نبود، این کار میسر نمی‌شد.
او ادامه داد: الان چندین طلبکار هم در این مدت حساب ما را بستند! در مورد کالدرون هم یادتان هست پنجره پرسپولیس بسته شد و بعد هم مشکلات مالی زیادی درست شد که ما یکی پس از دیگری تلاش کردیم بدهی‌ها را مرتفع کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره ادامه کار یحیی در فصل آینده تصریح کرد: ایشان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و وقتی قرارداد دارد یعنی سرمربی پرسپولیس خواهد ماند.
رضا درویش درباره بیانیه خصوصی‌سازی عنوان کرد: نمی‌دانم دستورالعمل آنها چیست و اگر مجوز تعیین هیئت مدیره را دارند، در این مورد تصمیم خواهند گرفت. ما وظیفه داریم تا روزی که هستیم برای شادی این هواداران که در سخت‌ترین شرایط تیم را حمایت می‌کنند، تلاش کنیم.
وی افزود: هیئت مدیره ما تکمیل است و اگر قرار است سازمان خصوصی‌سازی تصمیم بگیرد که باید در این مورد از آنها سوال کنید.
رضا درویش با اشاره به مجوز پرسپولیس از کمیته مصارف برای هزینه‌ها گفت: اصلا اساس این است که کمیته مصارف را گذاشتند که ما برای هزینه، مجوز بگیریم. اگر کمیته مصارف مجوز ندهد، اصلا بانک پولی به ما نمی‌دهد.
او درباره گرفتن پول بدون مجوز توسط آجورلو گفت: من نباید پاسخگوی [عملکرد] دیگران باشم.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان با اشاره به سه جز صورت مالی و تسلط او عنوان کرد: قرار است یک دوره و امتحان فشرده بگذارند تا یاد بگیریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه