جایگاه تیم‌ها باز هم عوض می‌شود

اوسمار: لیگ ایران خیلی سخت و نزدیک است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال باشگاه‌های بزرگی هستند و باید بازی را در داخل زمین ببرند و نیازی به روابط و حمایت‌های بیرون از زمین ندارند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار لوس ویرا مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ملوان بندر انزلی اظهار داشت: بازی در لیگ حرفه‌ای ایران بسیار سخت است و تیم‌ها مسابقات خیلی نزدیکی با هم دارند. ملوان هم از این قاعده مستثنی نیست. توقعات از پرسپولیس بسیار است اما بازی سختی در پیش خواهیم داشت.
وی افزود: تیم ملوان بازیکنان خوبی دارد، بخصوص در خط حمله، بازیکنان سرزن و با کیفیتی دارد. چند بازیکن سرعتی و وینگرهای با تکنیکی هم در اختیار دارد و باید مراقب آنها باشیم ولی چاره‌ای جز برد نداریم.
مربی پرسپولیس در خصوص حضور مهدی عبدی در بازی قبل تصریح کرد: خیلی خوب است که ما الان در خط حمله گزینه‌های آماده‌ای همچون؛ عبدی، شیخ دیاباته، پریرا و عیسی را در اختیار داریم. عبدی یک بازیکن باهوش است و با قدرت تمام کننده بالایی که دارد، طبیعتا باید پیشرفت‌هایی داشته باشد و ما از بازی او در دیدار گذشته راضی هستیم.
اوسمار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم ملوان در این فصل به لیگ برتر صعود کرده و سال‌های گذشته برابر تیم‌های بزرگ شگفتی‌ساز شده، آیا حریف سختی برای پرسپولیس خواهد بود، گفت: پیش از این نیز گفتم که تمام بازی‌ها و تیم‌ها بهم نزدیک هستند و تمام حریفان می‌توانند برابر هم شگفتی‌ساز باشند. بازی سختی داریم و باید مراقب حریف باشیم.
مربی پرسپولیس در خصوص اختلاف امتیاز تا صدر جدول و قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: هنوز شش بازی باقی مانده و همانطور که گفتم لیگ ایران بسیار سخت و جذاب است و می‌توانیم توقع این را داشته باشیم رقبا با از دست دادن امتیاز، ما را به صدر جدول نزدیکتر کنند تا ما در بازی‌های خودمان امتیازات لازم را کسب و قهرمان شویم. همانطور که پیش از این، هشت امتیاز از استقلال و 5 امتیاز از سپاهان جلو بودیم و الان نزدیک به هم هستیم، این شرایط باز هم می‌تواند تغییر کند.
اوسمار در خصوص عملکرد و آمادگی پریرا گفت: خوب می‌دانیم که اضافه شدن به یک تیم و لیگ در اواسط فصل برای هیچ بازیکنی راحت نیست. پریرا روز به روز بهتر می‌شود و در ادامه مسیر می‌تواند به تیم کمک کند.
وی در خصوص شیخ دیاباته افزود: دیاباته امروز در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار با ملوان حاضر خواهد شد و پس از پایان تمرین، شرایط او برای بازی مشخص می‌شود.
اوسمار در مورد وضعیت پورعلی گنجی خاطرنشان کرد: خوب می‌دانیم که مرتضی برای تیم ما یک مهره مهم است. او برای تیم، یکی از رهبران‌ داخل زمین است. مرتضی هم شرایطش برای بازی روز به رو بهتر می‌شود و باید ببینیم باید راجع به او احتیاط کنیم یا خیر. در تمرین امروز، حضور مرتضی برای بازی فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد. البته علی نعمتی هم در بازی گذشته عملکرد خوبی داشت.
مربی برزیلی پرسپولیس در خصوص مصدومیت بازیکنان تیم گفت: طبیعتا هر چه به پایان لیگ نزدیکتر می‌شویم، مشکلات مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود و این موضوع کاملا طبیعی است.
اوسمار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از زمانی که وارد ایران شده است آیا احساس می‌کند که نگاه ویژه‌ای به پرسپولیس نسبت به رقیب سنتی می‌شود؟ پاسخ داد: متاسفانه بنده فارسی بلد نیستم و نتوانستم فارسی یاد بگیرم اما بعضی اخبار مختلف را می‌بینم و در شبکه‌های مجازی در این خصوص مواردی را دیده بودم اما من فقط به مسائل فنی و داخل زمین اهمیت می‌دهم. پرسپولیس و استقلال باشگاه‌های بزرگی هستند و باید بازی را در داخل زمین ببرند و نیازی به روابط و حمایت‌های بیرون از زمین ندارند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه