برگزاری تمرین 100 دقیقه‌ای سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (یک‌شنبه) خود را در دو گروه انجام داد و نفراتی که در ترکیب اصلی بازی با سپاهان نبودند، برنامه سنگین 100 دقیقه‌ای را انجام دادند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت یازده و 45 دقیقه‌ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بازیکنان در ابتدا دو گروه شدند. گروه اول نفرات حاضر در ترکیب اصلی بازی با سپاهان که ریکاوری کوتاهی داشتند ولی سایر نفرات، تمرین سنگین 100 دقیقه‌ای را انجام دادند.
پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، پرس و حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال که زمان زیادی را به خود اختصاص داد از قسمت‌های مختلف این تمرین بود. در این میان سید جلال حسینی برای مینی‌فوتبال، پا به توپ شد.
برای این تمرین سینا اسدبیگی غایب بود و پورعلی گنجی هم که دیشب از بیمارستان مرخص شد فعلا معاف از تمرین است و از محافظ گردن استفاده می‌کند. سعید صادقی هنوز تحت نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی دارد ولی گئورگی گولسیانی به طور کامل در تمرین حاضر بود.
شایان ذکر است پرسپولیس تا قبل از پایان سال چند جلسه تمرینی دیگر خواهد داشت. پس از آن برای تعطیلات نوروزی ، بازیکنان چند روزی استراحت خواهند کرد تا تمرینات برای بازی مس رفسنجان را در سال 1402 از سر بگیرند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه