قرار بر تسلیم نیست و برای هر دو جام می جنگیم

یحیی گل‌محمدی: شرمنده هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمار اشتباهات داوری نبود، در صدر بودیم ولی الان باختیم و کسی گوش نمی‌کند. بازی را راحت به حریف دادند، فقط به 5 دقیقه آخر بازی نگاه کنید. با این وجود از هواداران عذرخواهی می‌کنیم ولی نا امید نیستیم. تسلیم نمی‌شویم. برنامه هنوز جنگیدن برای دو جام است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که چند هفته‌ای در کنفرانس‌های خبری غایب بود، اتفاقا در روزی به غیبت خود پایان داد و برای پاسخ‌گویی برابر نمایندگان رسانه‌ها نشست که تیمش در زمین مسابقه ناکام ماند. وی اظهار داشت: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با وجود حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. شرمنده هستیم. در نیمه اول، بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود و در همان نیمه با ۱۰ نفره شدن، تنبیه شدیم. در نیمه دوم بچه‌ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی که خوردیم در دقیقه‌ای بود که نمی‌شد جبران کرد.
وی افزود: به خاطر بازی نیمه دوم، به بازیکنانم افتخار می‌کنم. باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله در جدول زیاد شد. نباید ناامید بشویم. باید تلاش کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دست رفته است. کار، سخت است ولی به آینده امیدواریم.
سرمربی سرخپوشان ایران درباره آخرین وضعیت مصدومیت پورعلی گنجی خاطرنشان کرد: خبر خاصی ندارم. قرار بود ام آر آی کند. الان در بیمارستان است و اطلاعی ندارم. گردن این بازیکن آسیب دید.
گل‌محمدی در خصوص ۱۰ نفره شدن تیمش و اضافه کردن عیسی آل کثیر به خط حمله با وجود این شرایط، تصریح کرد: مهاجمی بیرون آمد و مهاجم دیگری جای او را گرفت. می‌خواستیم به فضای پشت دفاع حریف برسیم و از سوی دیگر بهتر هم دفاع کنیم.
وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: بازی را باختیم و امتیازی نگرفتیم. الان بهتر است درباره این مسائل صحبت کنیم. گوش شنوایی نیست و آن صحبت‌ها خریداری نخواهد داشت. در هر باشگاهی وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان بشود و به روزهای خوب برگردد، همه باید وظایف خود را به درستی انجام بدهند. فعلاً در این مورد صحبتی ندارم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته بود به زودی راجع به خیلی از مسائل صحبت خواهد کرد و درباره دلیل سکوتش در این مدت عنوان داشت: اتفاقات زیادی در چند ماه اخیر رخ داد. نمی‌خواهم زیاد مسائل را باز کنم. صحبت زیاد است هم در داخل تیم و هم در بیرون تیم و هم در بحث وضعیتی که برایمان بخصوص در بحث داوری به وجود آمد. بدون این آمار اشتباهات داوری، تیم ما صدر جدول است. الان تیم ما باخته است و اگر حرفی بزنیم شاید کسی اهمیتی ندهد. یک نمونه‌اش را بگویم. در ۵ دقیقه آخر بازی امروز دو خطای راحت را داور به سپاهان هدیه داد. این صحنه‌ها را ببینید. راحت بازی را به حریف دادند. نمی‌خواهم زیاد راجع به بحث‌های گذشته صحبت کنم. در شروع صحبت‌هایم گفتم که شرمنده هواداران هستم و امیدوارم جبران کنیم.
وی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با سپاهان در جدول و اینکه آیا ممکن است در این شرایط تمرکز او و پرسپولیس بیشتر روی جام حذفی باشد، تاکید کرد: باید برای هر دو جام بجنگیم و تمرکز کنیم. برنامه ما هنوز همین است. درست است فاصله با سپاهان زیاد شد اما ناامید نیستیم و تسلیم نمی‌شویم. هر دو جام برایمان مهم است. شک نکنید با تمام وجود و بیشتر، کار و تلاش می‌کنیم، تنها راهی که می‌توانیم انتخاب کنیم همین است.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از بازی اتفاقات بدی برایمان رخ داد و آن، بحث مصدومیت و بیماری بازیکنان بود. ۵ -۶ نفر از نیمکت‌نشینان ما در حد ۵ دقیقه می‌توانستند بازی کنند. مصدومیت‌ها و بیماری‌ها بدموقع به ما ضربه زد و شرایط را نسبت به بازی قبل سخت کرد و تغییر اجباری داشتیم. اینها بازیکنان بزرگی هستند ولی شرایط نیمکت ما خوب نبود و نفراتی که بازی کردند مثل گولسیانی و هنانوف در حد ۵ – ۶ دقیقه بودند. نیمه اول سپاهان هم خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی خوب این تیم قرار گرفتیم. در نیمه دوم خوب دفاع کردیم اما در دقیقه‌ای گل خوردیم که جای جبران نبود.
گل محمدی در خصوص تعداد بالای مصدومان پرسپولیس و دلیل این مسئله اظهار کرد: مثلاً محمد عمری یک مصدومیت مزمن دارد و بعد از استراحت خوب می‌شود اما فشار می‌آورد و این مشکل تکرار می‌شود. با فشردگی مسابقات، ممکن است بازیکنان مصدوم بشوند. برای بعضی از بازیکنان این آسیب‌دیدگی طولانی شد. مصدومیت‌هایی داشتیم که طول کشید. کار را سخت کرد ولی وقفه‌ای که بعد از این بازی وجود دارد، فرصت خوبی برای ریکاوری ذهنی و جسمی و رساندن مصدومان و بیماران است.
وی درباره تفاوت فنی بازیکنان نیمکت‌نشین و بازیکنان اصلی خاطرنشان کرد: زیاد اعتقادی به این مساله ندارم. همه بازیکنانی که داریم شرایط تقریباً برابری دارند. در هر تیمی شاید سه، چهار نفر ممتاز باشند ولی در کل، بازیکنانی که بیشتر بازی کرده‌اند بیشتر در شرایط بازی هستند و اعتماد به نفس بیشتری دارند. وقتی تغییرات ایجاد می‌شود، بازیکنی که وارد زمین می‌شود از شرایط مسابقه دور است. این اتفاق برای چند نفر رخ داد. در هر تیمی این اتفاقات رخ می‌دهد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه