سروش رفیعی: جنگ و گلزنی تا ثانیه آخر برای پیروزی، روحیه قهرمانی ما را نشان می‌دهد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روحیه جنگنده و قهرمانی ما را نشان داد که می‌توانیم در ثانیه آخر گلزنی کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در تبریز به پیروزی خوبی رسید. سروش رفیعی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراکتور تیم خوبی بود و بازیکنان و مربی خوب، باکلاس و کاربلدی دارد. صحبت‌های قبل بازی خمس کمی افکار ما را درگیر کرده بود که چرا این کار را کرده است؟ اما توانستیم تمرکز خود را جمع کنیم. کاش تماشاگران هم بودند و بازی جذاب‌تر هم می‌شد.
وی ادامه داد: باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم، پیروزی‌ها را یک به یک به دست بیاوریم و به این روند ادامه دهیم. این نکته مثبتی است که در خانه حریف دو بر صفر جلو هستی و بازی به تساوی کشیده می‌شود اما می‌توانی در لحظه آخر گلزنی کنی. این روحیه جنگنده و قهرمانی ما را نشان داد که می‌توانیم در ثانیه آخر گلزنی کنیم و پیروز از زمین خارج شویم. این یک امتیاز مثبت برای ما است.
رفیعی درباره حضور هواداران پرسپولیس در دیدار با سپاهان و این که آیا به پرسپولیس اجازه داده می‌شود مانند سپاهان از حضور هوادارانش بهره‌مند شود یا نه؟ خاطرنشان کرد: همه امیدواریم از حضور هواداران لذت ببریم. بازی با سپاهان در اصفهان، ورزشگاه پر بود. حداقل ۷۰ درصد از سکوها پر بود. هواداران ما هم بر اساس همان سهمیه اعلامی در ورزشگاه بودند. همه هم لذت بردند. چه ایرادی دارد که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. این فقط برای بازی‌های ما نیست. فوتبال بدون مردم هیچ لذتی ندارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه