اجازه دهید داوران کارشان را بکنند

اوسمار ویرا: از صحبت‌های سرمربی تراکتور تعجب کردم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی با تراکتور آماده‌ایم و امیدواریم دست پر به تهران برگردیم. اینکه یک روز قبل بازی راجع به داوری صحبت کنیم حرفه‌ای نیست و باید اجازه دهیم آنها کارشان را به خوبی انجام دهند‌.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا درباره دیدار فردا مقابل تراکتور اظهار کرد: بعد از پیروزی بر نفت مسجدسلیمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی فردا هستیم. تراکتور تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان قابل احترامی دارد. آنها روند خوبی داشته‌اند و ما هم نقاط ضعف و قوت‌شان را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که کار سختی داریم ولی باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.
او ادامه داد: بازیکنان ما به خوبی از اهمیت این بازی آگاه هستند. دوست داشتیم که هواداران هم در این بازی باشند چرا که باعث بهتر شدن عملکرد دو تیم می‌شوند. امیدوارم یک بازی خوب ارائه دهیم و با دست پر به تهران برگردیم.
ویرا درباره صحبت‌های سرمربی تراکتور راجع به داوری‌ها گفت: یک نکته مهم باید بگویم و آن هم این است که من به یاد ندارم کادر فنی ما پیش از بازی‌ها راجع به داوری حرف زده باشند. صحبت‌های آقای خمس را خواندم و تعجب کردم. باید بگویم او باید تیم خودش را هدایت کند و اجازه دهد داوران کارشان را بکنند. فکر نمی‌کنم درست باشد که یک روز قبل از بازی راجع به داوری اینگونه صحبت شود و داوران را تحت فشار بگذاریم. من متوجه شده بودم که پیش از این هم بعضی تیم‌ها درست شب قبل از بازی با ما بیانیه داده‌اند تا تصمیمات داور تحت تاثیر باشد ولی اینها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. من از آقای کاظمی داور بازی فردا می‌خواهم که فقط عدالت رعایت شود و این خواسته همیشگی ما بوده است. ضمن اینکه این را هم بگویم در چند بازی متوالی جلوی ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم پنالتی‌های ما را نگرفتند پس نمی‌دانم این اظهار نظر بر چه اساسی انجام شده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه