سیامک نعمتی با تشکر از گل‌محمدی: با قدرت به سمت قهرمانی پیش می‌رویم

بازیکن باتجربه پرسپولیس گفت: از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم که بار دیگر به من فرصت می‌دهد. امیدوارم به بهترین شکل، هم به تیم و هم به خودم کمک کنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی که حالا تعداد بازی‌های خود را به پیشکسوت نامدار باشگاه، محمود خوردبین، رسانده است بعد از پیروزی اخیر سرخپوشان اظهار داشت: ابتدا به تمام هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند یا آن‌هایی که در تلویزیون بازی را دیدند تبریک می‌گویم. امیدوارم بازی خوبی دیده باشند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله با قدرت برای قهرمانی پیش می‌رویم.
وی درباره کسب دو پیروزی خوب و پرگل متوالی ادامه داد: ما واقعا به برد بازی با سپاهان نیاز داشتیم زیرا سبب شد با روحیه بهتری، کارمان را ادامه بدهیم. امروز هم با یک نتیجه خوب، نفت مسجد سلیمان را پشت سر گذاشتیم. به کادرفنی آن تیم هم تبریک می گویم. تیم خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره تفاوتی که در شرایط وی نسبت به نیم فصل اول ایجاد شده است، افزود: بله؛ از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم که بار دیگر به من فرصت می‌دهد. امیدوارم به بهترین شکل، هم به تیم و هم به خودم کمک کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه