آخرین وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس در آستانه پایان فصل

تیم‌های پایه پرسپولیس در آستانه پایان فصل رقابت‌های لیگ‌برتر تهران یک جایگاه دومی، یک جایگاه سومی و دو جایگاه پنجمی را در اختیار دارند و بازی‌های حساسی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم‌های پایه باشگاه تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر تهران، در مجموع، 7 مسابقه پیش رو دارند و در بعضی رده‌ها با توجه به امکان تغییرات جدول، بعضی بازی‌ها حائز اهمیت بیشتر است.
تیم نونهالان پرسپولیس که بعد از شروع سخت، در ادامه بهتر عمل کرد فقط یک مسابقه تا پایان کار خود در این فصل دارد. آن‌ها هفته گذشته با نتیجه دو بر یک تیم حامی را مغلوب کردند و در حال حاضر با 46 امتیاز از 29 بازی در مکان پنجم جدول قرار گرفته‌اند. آن ها با 51 گل زده، رده سوم گلزن‌ترین تیم‌ را نیز به خود اختصاص داده‌اند. آن ها در آخرین بازی به مصاف پیکان می‌روند که با دو امتیاز کمتر چشم به جایگاه ایشان دارد.
در رده نوجوانان نیز سرخپوشان در رده پنجم قرار گرفته‌اند و 50 امتیاز از 28 مسابقه اندوخته‌اند. در آخرین مصاف خود، شاهین را دو بر یک مغلوب کردند. آن‌ها برای حفظ جایگاه خود در جدول به امتیازات بازی‌های آتی نیاز دارند. در دو بازی پایانی هم برابر تیم‌های دوستی مهر و مهریاران حافظ قرار می‌گیرند که به ترتیب در رتبه‌های هفتم و یازدهم جدول ایستاده‌اند. در این رده امیر حسین محمودی از جمع سرخپوشان با 17 گل زده با مهاجمان استقلال و سایپا برای تصاحب عنوان آقای گلی در رقابت است.
در رده جوانان، پرسپولیس با 62 امتیاز از 28 پیکار در جایگاه سوم جدول و در یک امتیازی مکان دوم قرار دارد و عنوان فعلی را برای خود تثبیت کرده است. در جدول مسابقات از جهت گل زده و گل خورده نیز رتبه سوم و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. تیم جوانان در کادر فنی تغییرات داشته است و این هفته با نتیجه سه بر یک برابر ایرانمهر پیروز شد. در دو بازی پیش رو هم با تیم های رده 12 و 5 جدول پیکار خواهد داشت. بهترین گلزن جوانان پرسپولیس، آرش هاشمی، هر چند با 20 گل در رده دوم جدول گلزنان، شانس آقای گلی ندارد ولی به نسبت سهمی که از گل‌های زده تیم خود دارد، می‌توان او را در این رده سنی رقابت‌ها، بهترین در شم گلزنی دانست.
و اما تیم امید پرسپولیس با 55 امتیاز از 28 مسابقه در جایگاه دوم قرار دارد و پیکان با 4 امتیاز اختلاف در رده سوم قرار گرفته است. اتفاقا امیدهای پرسپولیس این هفته باید به مصاف پیکان بروند. یک تساوی هم عنوان نایب قهرمانی را تثبیت می‌کند ولی سرخپوشان امید باید انتقام شکست دور رفت را بگیرند. بازی پایانی آن ها نیز برابر سایپا خواهد بود که اکنون در رده ششم جدول است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه