نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان برگزار شد

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدارهای یک‌هشتم جام حذفی کشور، سه‌شنبه شب برگزار شد. تعداد تماشاگران و وضعیت فروش بلیت اختصاص یافته از موارد طرح شده در این جلسه بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و سپاهان از مرحله یک‌هشتم جام حذفی کشور، سه‌شنبه شب به ریاست حسن نوشه‌ور برگزار شد. از پرسپولیس نیز، افشین پیروانی و علیرضا اشرف در جلسه حضور داشتند.
امیر حسین روشنک، مسوول برگزاری رقابت‌های جام حذفی که ناظر ویژه این مسابقه خواهد بود و خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران، از دیگر حاضران در این جلسه بودند.
در بخش دیگری از این جلسه با توجه به اخباری که درباره فروش 30 درصدی بلیت مسابقات و همچنین اختصاص تنها طبقه یکم ورزشگاه نقش‌جهان برای استقرار تماشاگران منتشرشده بود از سوی پرسپولیس این سوال مطرح شد که ورزشگاه نقش‌جهان دقیقا گنجایش پذیرایی از چند تماشاگر را دارد. در این ارتباط توضیح داده شد؛ ورزشگاه دارای ظرفیت 66هزار و 500 نفر است و برای این بازی 35 هزار بلیت جهت ارائه به تماشاگران در نظر گرفته شده است که تمام 3 هزار و 500 قطعه بلیت سهمیه ده‌درصدی پرسپولیس در ساعات اولیه به فروش رفته است.
در این نشست، با توجه به اتفاقات متعدد در بازی‌های اصفهان در ادوار گذشته در پاسخ به سوال طرف پرسپولیسی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین امنیت اعضای تیم و به ویژه هواداران پرسپولیس برای ورود و خروج به ورزشگاه، توضیحاتی ارائه شد از آن جمله این که ورودی و خروجی هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه از هم جدا شده است.
در این جلسه همچنین اعلام شد؛ تیم پرسپولیس با پوشش یکدست سرخ و تیم سپاهان با پیراهن و جوراب زرد و شورت ورزشی مشکی در زمین حاضر خواهند شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه