امیدوارم در دوره بعدی با تمام سهمیه و توان در مسابقات باشیم

یحیی گل‌محمدی: برای فولاد در آسیا آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و برای این تیم و هواداران آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی در آستانه بازی تیمش در جام حذفی به مناسبت بازی امروز تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل مسائلی که پیش آمد، فوتبال و باشگاه‌های ایران نتوانستند با تمام قوا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند. در حال حاضر فولاد خوزستان تنها نماینده خانواده فوتبال و ورزش ایران در این مسابقات است، پس موفقیت آن، موفقیت همه ما خواهد بود.
وی ادامه داد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و به نظر من این مساله قدرت مضاعفی به تیم فولاد به‌ویژه در رقابت‌های بین‌المللی می‌بخشد. من به نوبه خود، عمیقا برای تیم فولاد و هواداران آن آرزوی پیروزی در بازی پیش رو را دارم و البته به امید خدا پیروزی آن ها پیروزی همه فوتبال ایران است و همه مردم ایران را هم خوشحال خواهد کرد.
سرمربی پرسپولیس افزود: قطعا تیم فولاد، مسوولیت سنگینی دارد و از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کند، پس همه ما باید حمایت خود را برای انرژی دادن به تنها نماینده فوتبال کشورمان اعلام کنیم. همچنین امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد و با بالا بردن استانداردهای سخت افزاری و نرم‌افزاری فوتبال ایران و باشگاه‌ها، شرایطی فراهم شود که در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های ایرانی با استفاده از تمام سهمیه‌ اختصاص یافته در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه