اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات کارکنان

برخلاف اخبار نادرستی که از سوی بعضی رسانه‌ها منتشر شده است، کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز (پنج‌شنبه) حقوق و عیدی خود را دریافت کردند و باشگاه بنا دارد تمام مطالبات پرسنل مربوط به سال ۱۴۰۱ را تا پایان سال پرداخت کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امروز از سوی بعضی رسانه‌‌ها از جمله خبرگزاری فارس، خبری منتشر شد مبنی بر این که باشگاه اقدامی برای پرداخت عیدی کارکنان انجام نداده است و حقوق اسفندماه نیز در‌ سال آینده پرداخت خواهد شد! این در حالی است که باشگاه اقدام به پرداخت حقوق بهمن ماه و عیدی پرسنل کرده بود.

باشگاه همچنین نسبت به پرداخت حقوق ماه دی نیز اقدامات خود را انجام داد که زمان‌بر شدن انجام مراحل اداری خارج از سیستم باشگاه موجب شد واریز این بخش از مطالبات به روزهای کاری ابتدای هفته پیش رو موکول شود.

همچنین برخلاف آن‌چه مطرح شده است، باشگاه در نظر دارد باقی مطالبات کارکنان تا پایان سال ۱۴۰۱ از جمله حقوق اسفند ماه را تا پایان سال به حساب ایشان واریز کند.

مدیران شرکت جدای از این که این موارد را جزو تکالیف و دغدغه‌های خود می‌دانند، تاکید دارند کارکنان باشگاه فراتر از وظیفه‌شناسی حرفه‌ای، با صبوری برابر کاستی‌ها در تمام این سال‌ها؛ تعصب، فداکاری و وفاداری خود نسبت به پرسپولیس را بارها ثابت کرده‌اند و قطعا قهرمانی‌های پیاپی سال‌های گذشته بدون وجود چنین روحیه‌ای در تمام بخش‌های‌ باشگاه و تیم اتفاق نمی‌افتاد.

این در حالی است که چند روز گذشته خبرگزاری فارس خبری کذب با عنوان تجمع کارکنان باشگاه منتشر کرد که به هیچ‌وجه صحت نداشت و پیگیری‌های حقوقی لازم در‌ رابطه با اخبار کذب و حاشیه‌سازیها صورت خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه