چهار گل در دربی بزرگ امیدها

سرخپوشان پرسپولیس تا آستانه پیروزی پیش رفتند

 تیم فوتبال امید پرسپولیس، دربی برگشت رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران را با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رساند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید، امروز (چهارشنبه) از سری رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر امیدهای تهران، در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) میزبان استقلال و دربی بودند.

شاگردان محمود انصاری این بازی را در غیاب علیرضا خدادادی، گلزن بازی رفت و بهترین گلزن این فصل رقابت‌‌ها، در حالی با نتیجه تساوی پشت‌سر گذاشتند که بازی رفت دو تیم با پیروزی سرخپوشان همراه بود.

این بازی قرار بود طبق برنامه از ساعت 14 آغاز شود که بارش برف شب گذشته و صبح امروز، آن را به تعویق انداخت تا برف‌روبی زمین به انجام برسد و در نهایت ناظر و داور مسابقه با توجه به اصرار تیم استقلال برای انجام مسابقه، مجوز برگزاری آن را صادر کردند.

مسابقه با حملات سرخپوشان آغاز شد و بعد از این که دو بار به فرو ریختن دروازه حریف نزدیک شدند، بالاخره در دقیقه 15 اولین گل مسابقه به ثمر رسید ولی داور این دیدار، آن را آفساید و مردود اعلام کرد. ادامه نیمه اول با حملات متقابل همراه بود که در یک صحنه، دروازه‌بان سرخ‌ها با واکنش خوب خود، دروازه‌ را نجات داد. به این ترتیب نیمه یکم در نهایت بدون گل تمام شد.

و اما نیمه دوم مسابقه با تلاش آبی‌ها برای رسیدن به گل آغاز شد ولی سرخپوشان به سرعت کنترل بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 69 صاحب ضربه پنالتی شدند. این ضربه در ریباند توسط علیرضا بابایی به گل یکم پیکار دو تیم و پرسپولیس بدل شد. سرخپوشان امید در ادامه در دقیقه 83 روی فرار خوب رضا فلاحتی که خود را در موقعیت تک به تک قرار داد، گل دوم را ثبت کردند ولی عدم تمرکز کافی باعث شد در 5 دقیقه بعد از گل دوم، دو گل دریافت کنند و بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تیم امید پرسپولیس با این تساوی، 52 امتیازی شد تا جایگاه خود در مکان دوم جدول را تثبیت کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه