بدعت بدی علیه پرسپولیس رواج پیدا کرده است

مربی پرسپولیس: داور خطایی که می‌توانست به گل ما بدل شود، به گل هوادار تبدیل کرد

مربی پرسپولیس گفت: بدعت بدی ایجاد شده است و همه تیم‌ها قبل از بازی با ما ابراز نگرانی می‌کنند و روی جریان مسابقه تاثیر می‌گذارند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از بازی سرخپوشان برابر تیم هوادار از هفته بیستم لیگ خلیج فارس در کنفرانس خبری حضور پیدا نکرد و به جای او محمد عسگری از اعضای کادر فنی در نشست حضور یافت.
عسگری درباره بازی که با ناکامی سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم. اتفاقات قبل از بازی روی روند بازی تاثیر دارد. بدعت بدی ایجاد شده است و همه تیم‌ها قبل از بازی با ما ابراز نگرانی می‌کنند و روی جریان مسابقه تاثیر می‌گذارند. در صحنه‌ای که گل خوردیم، اکرمی داور مسابقه خطای واضحی را نگرفت و همان صحنه به گل هوادار تبدیل شد. اکرمی با سوت‌هایش روند بازی را مختل کرد. هدف هوادار این بود که بازی را بخواباند.
مربی پرسپولیس در خصوص اینکه تمرکز این تیم به جای مسائل فنی روی بیانیه دادن و اعتراض کردن است، گفت: عملکرد داور تحت تاثیر قرار می‌گیرد. دارد حقمان خورده می‌شود. همین خطایی که روی محمد عمری انجام شد، شاید به گل ما منتهی می‌شد. وقتی حقمان خورده می‌شود، طبیعی است که ما هم به داوری معترض بشویم. متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و راحت با پنبه سر می‌برند. نیمه اول روی دیاباته خطا شد و ابروی این بازیکن پاره شد اما برای داور اهمیتی نداشت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه