آبادان و مردمش به همه ما حس خوبی می‌دهند

یحیی گل‌محمدی: دنبال هیچ امتیازی نیستیم، فقط عدالت می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از جام‌جهانی 9 بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در همه آن 9 بازی اشتباهات داوری وجود داشت. با حرفهایی که می‌زنیم دنبال هیچ امتیازی نیستیم و فقط عدالت می‌خواهیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت در آبادان اظهار داشت: آمدن به آبادان، همیشه حس خوبی به من می‌دهد. مردم با صفا و خونگرم آبادانی، حس خوبی برای همه ما ایجاد می‌کنند. مردم آبادان لایق بهترین‌ها، برای همه مردم ایران، نمادی از استقامت و عزیز هستند. به ارواح شهدا سلام و درود می‌فرستم که از ناموس و وطن دفاع کردند. شروع جنگ از این‌جا بود و مردم اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد.
وی ادامه داد: درباره مسابقه فردا باید بگویم؛ بازی‌های زیادی از نفت آبادان دیدم. آن‌ها بعد از تعویض مربی، به تیم متفاوتی تبدیل شده‌اند. فوتبال خوبی ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند. نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند.در صحبت‌هایی که با بازیکنان خودمان داشتم به آن‌ها گفتم؛ باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم و برای امتیاز کامل تلاش زیادی لازم است. با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم صنعت‌نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم. این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد. امیدوارم خوب بازی کنیم هر چند که در این دو هفته مشکلات داوری وجود داشت که در نتیجه آن پیروزی به دست نیاوردیم. گرفتن 3 امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد هر چند که برای نفت هم در ادامه راه لیگ، آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس درباره شرایط باشگاه‌های ایرانی و اینکه او هفته پیش گفته بود با تیم امید پرسپولیس وارد مسابقات می‌شود، افزود: همه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند و وقتی که حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، این امکانات کم است. ما در این دو هفته از داوری‌ها ضربه زیادی خوردیم. بعد از جام‌جهانی 9 بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در همه آن 9 بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در اینباره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه‌نگاری می‌کنند. با وجود مشکلاتی که داشتیم من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.
وی در پاسخ به سوال درباره احتمال حضور با بازیکنان امید در رقابت‌ها با توجه به اظهارات قبلی، خاطر نشان کرد: بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. به همین دلیل گفتم با امیدها بازی می‌کنیم. البته بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، آن‌ها فقط به تجربه بیشتری نیاز دارند. بعد از گذشت یکی دو روز، به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.
گل‌محمدی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و این تیم 45-40 میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند. چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسایل داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود. من با این صحبت‌ها به دنبال گرفتن امتیاز نیستم و به دنبال این هستم که عدالت اجرا شود. هیچ مربی دوست ندارد که داور به نفع او بگیرد بلکه همه به دنبال اجرای عدالت هستیم.
سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم که باید برای آن‌ها در رده‌های پایه برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. پیشرفت بازیکنان خواسته همه ما است و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا کدام بازیکن را به همراه ندارد، گفت: فقط علیرضا بیرانوند محروم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه