کجای دنیا در کوران بازی‌ها، برای دیدار دوستانه یک باشگاه برنامه عوض می‌کنند

افشین پیروانی: یک خبر بد برای رقبای پرسپولیس دارم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک خبر بد برای تیم‌های رقیب دارم. منظورم کسانی که نمی‌خواهند تیم پرسپولیس قهرمان شود، هم هست. ما با قدرت می‌آییم ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید،.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی سرخپوشان پایتخت برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: با این وضعی که می‌بینم، نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم. برای هر کس که تصمیم‌گیرنده است، متاسفم. به هدفشان رسیدند.
وی افزود: دلشان نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را ۹ روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی پشت آن است؟ مگر در روز قرعه‌کشی نگفتند که یکم اسفند بازی است؟ چرا بازی ما را سوم گذاشتند؟ برای این که یک تیمی در آن زمان می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند. در کوران مسابقات، کدام تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است؟
مدیر تیم پرسپولیس درباره اشتباهات داوری دیدار با آلومینیوم علیه سرخپوشان خاطرنشان کرد: والله تیم ما باید از زمین بیرون می‌آمد. این که وضع قضاوت نیست. پرسپولیس تیم پر هواداری است. مشخص است که باهدف جلو می‌روند. آن از وضعیت مالی تیم‌ها که چطور هزینه می‌کنند، این از وضع قضاوت مسابقات و این هم از وضع برنامه‌ریزی. کجای دنیا وسط مسابقات لیگ، یک تیم خارجی دعوت می‌شود که بازی دوستانه انجام شود؟ به ما گفتند که بازی ما سوم است چون سپاهان می‌خواهد بازی دوستانه انجام دهد.
پیروانی در پایان در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر این که تا زمانی که او در پرسپولیس است، نمی‌گذارند این تیم قهرمان شود، بیان کرد: آقای گل‌محمدی بهترین مربی ایران است. او زحمتش را می‌کشد و مطمئن باشید که تلاش می‌کند. یک خبر بد برای تیم‌های رقیب دارم. البته آن‌ها هم از حقشان دفاع می‌کنند. منظورم کسانی که نمی‌خواهند تیم پرسپولیس قهرمان شود هم هست. ما با قدرت می‌آییم ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه