اعلام برنامه بازی‌های تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته جاری

پرسپولیس و استقلال جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع)

تیم فوتبال جوانان پرسپولیس روز جمعه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر جوانان تهران، میهمان تیم استقلال خواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جوانان سرخپوش، از ساعت 13 روز جمعه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر جوانان تهران، در ورزشگاه امام رضا (ع)، میهمان تیم استقلال خواهند بود. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با یک گل به سود سرخپوشان جوان، رقم خورده بود.
شاگردان مهدی عطالو تا پایان هفته بیست و پنجم با 56 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته‌اند.
و اما تیم امید پرسپولیس که در حال حاضر با 45 امتیاز در مکان سوم قرار دارد از ساعت 14 روز چهارشنبه، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، میزبان تیم پدیده غرب پویان خواهد بود.
نوجوانان پرسپولیس هم این هفته به ورزشگاه فدک می‌روند تا از ساعت 12 روز پنج‌شنبه، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر نوجوانان تهران، برابر احسان ری قرار بگیرند. سرخپوشان نوجوان با 43 امتیاز در مکان پنجم جدول رقابت‌ها قرار دارند.
این هفته، تیم نونهالان پرسپولیس راهی ورزشگاه شاهین خواهد شد و در چارچوب هفته 26 مسابقات از ساعت یازده روز جمعه برابر تیم شاهین به میدان می‌رود. این تیم با 39 امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه