تبریک به آن‌ها که بازی را برنامه‌ریزی کردند

فرشاد فرجی: بنیادی‌فر پنالتی را می‌گرفت، زنده از اهواز نمی‌رفت

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا هر هفته این همه بلا باید سر پرسپولیس بیاید؟ هر هفته یک پنالتی برای ما نمی‌گیرند. به والله قسم، آقای بنیادی‌فر اگر آن پنالتی را می‌گرفت، امروز از اهواز زنده بیرون نمی‌رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، فرشاد فرجی در پایان بازی برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من همیشه عادت داشته‌ام جایی که احترامم حفظ می‌شود احترام بگذارم و اگر احترامم حفظ نشود احترام نمی‌گذارم. به نظرم درِ این فوتبال را باید تخته کنند‌. احترام پرسپولیس اینجا حفظ نشد. شما نمی‌توانید یک بازی لیگ را بدون تماشاگر هم برگزار کنید؟ همه بازی‌های لیگ با تماشاگر بود به‌جز بازی پرسپولیس! یک دلیل به من بگویید که چرا امروز بازی پرسپولیس بدون تماشاگر بود؟ حالا اگر بدون تماشاگر بود این‌همه هوادار که لباس یکدست فولاد تنشان بود اینجا چه کار می‌کردند؟!
او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی بیان کرد: به والله قسم، آقای بنیادی‌فر اگر آن پنالتی را می‌گرفت، امروز از اهواز زنده بیرون نمی‌رفت؛ آنقدر که تهدید کرده بودند! چرا هر هفته این همه بلا باید سر پرسپولیس بیاید؟ هر هفته یک پنالتی برای ما نمی‌گیرند. امروز تبریک می‌گویم به آنهایی که این نتیجه را برنامه‌ریزی کرده بودند. همه این چیزها در فوتبالمان برنامه‌ریزی شده است. مگر می‌شود هر سال این اتفاق فقط برای ما بیفتد؟
فرجی ادامه داد: منِ بازیکن و یحیی گل‌محمدی باید جواب این‌همه هوادار را بدهیم. شما می‌آیید جواب بدهید؟ این همه فشار روی ماست. همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و صدا خیلی رسا می‌رسید و هیاهو را شنیدید. اگر هوادار بود، این صداها می‌رسید؟ چرا امروز هوادار پرسپولیس نیامد و فقط هوادار فولاد آمده بود؟ امروز ۲۰ دقیقه هم فوتبال بازی نکردیم. چه فوتبالی است؟ تیم ما در کورس قهرمانی است و با یک تلنگر جدول جابه‌جا می‌شود؛ شما می‌آیید جواب دهید؟ کسی نیست جواب بدهد.
او در پایان گفت: بازی تمام می‌شود. داوران خدا را شکر پولشان را می‌گیرند و اگر نگیرند اعتراض می‌کنند و اگر هم اشتباهی کنند فقط می‌گویند ببخشید و با یک عذرخواهی تمام می‌شود. این فوتبال راهش را اشتباه می‌رود و تا ساختارش درست نشود، VAR هم بیاید فایده‌ای ندارد. الان دو ساعت است که بازی تمام شده و ما در رختکن حبس شده‌ایم چون هماهنگ نشده است. بازی بدون تماشاگر را هم نمی‌توانند برگزار کنند و انتظار دارید یک لیگ را با تماشاگر برگزار کنند؟

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه