به گل‌محمدی برای ساختن این تیم تبریک می‌گویم

علیرضا بیرانوند: بدون هواداران، مسابقات را بازی دوستانه می‌بینم

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: چند روز کنار تیم نبودم و کسی متوجه نشد. دیگر خبرها بیرون نمی‌رود. به گل‌محمدی بابت ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم. امیدوارم از بازی‌های آینده، هواداران بیایند. بدون آن‌ها همه بازی‌ها را مسابقه دوستانه می‌بینم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که برای یازدهمین بازی در این فصل، دروازه تیمش را با کمک همبازیانش بسته نگه ‌داشت بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من دقت کرده‌ام که تعداد رسانه‌ها نسبت به سال‌های قبل در ورزشگاه کمتر شده است. شاید سردتان است. به هر حال این برد را به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. پیروزی خیلی خوبی بود. پس از بازی با نساجی هم گفتم اگر بازی آخر نیم فصل را خوب تمام کنیم، قطعا دیدار اول نیم فصل دوم را هم خوب شروع خواهیم کرد. این موضوع برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود،‌ خوب است.

وی افزود: بازی سختی مقابل تیم خیلی خوب ذوب آهن داشتیم. به مهدی تارتار بابت تشکیل این تیم جوان تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کردند، یکی، دو موقعیت هم داشتند، اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. می‌توانستیم با اختلاف 2 یا 3 گل ذوب آهن را شکست بدهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید؛ ظاهرا از آن عقب حواسش به همه چیز است، زیرا مدام به مرتضی پورعلی گنجی می‌گفت به داور اعتراض نکن،‌ عنوان داشت: بچه‌ها به من لطف دارند. همین که چیزی نمی‌گویند و جوابم را نمی‌دهند از بزرگی‌شان است. دروازه‌بان آخرین نفر در زمین است و همه جا را می‌بیند. من با بازیکنان صحبت می‌کنم تا کارشان را به خوبی انجام بدهند و جای‌گیری درستی داشته باشند.

بیرانوند اضافه کرد: از بچه‌ها ممنون هستم که جواب من را ندادند. امیدوارم در آینده هم این‌گونه جلو برویم. به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. یک سورپرایز دارم، آیا می‌دانستید 4-3 روز قبل از بازی با ذوب آهن تمرین نکرده بودم؟ شاید هیچ چیزی ندانید. این اتفاق نشان می‌دهد بازیکنان پرسپولیس همدل هستند.

وی افزود: دیگر مانند سال‌های گذشته خبرهای درون تیمی بیرون نمی‌رود. به یحیی گل‌محمدی بابت درست کردن این تیم خیلی خوب تبریک می‌گویم. 4-3 روز پیش از دیدار با ذوب آهن تمرین نکردم. ویروسی سراغ من آمده بود که در خانه استراحت کردم. روز گذشته هم فقط در سالن بدنسازی تمرین کردم و در این مدت کنار بچه‌ها نبودم. شما با این خبر سورپرایز شدید و خدا را شکر دیگر کسی در پرسپولیس نیست که زود به رسانه‌ها خبر بدهد (باخنده).

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث پیشنهاد صد میلیونی‌اش گفت: صد میلیون؟ دست‌کم بگویید 200 میلیون. این پیشنهاد صد میلیاردی بود اما دنبال حاشیه هستند و هیچ کس در این مورد تماسی با من نگرفت.

بیرانوند در مورد اخبار مطرح شده درباره حضور تماشاگران در دیدارهای بعدی اظهار داشت: از خدایمان است. در زمان گرم کردن به چند دوست خبرنگار گفتم تاکنون همه بازی‌ها را مانند دیدار دوستانه دیدم. اصلا از این موضوع لذت نبردم. مهدی تاج سه بار صحبت کرد و گفت هوادار می‌آید، یک بار می‌گفت در اولین بازی در نیم فصل دوم طرفداران به ورزشگاه می‌آیند، اما اکنون در رختکن به ما گفتند ممکن است از دیدار با فولاد در هفته آینده هواداران به ورزشگاه بیایند.

وی اضافه کرد: واقعا جای هواداران در ورزشگاه خالی است. امیدوارم هرجور شده دست‌کم برای هفته دوم دور برگشت درها را به روی تماشاگران باز کنند و با حضور آنها لذت ببریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل از این تیم اظهار داشت: آنها زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدند، سیامک یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس بود. او دو فینال آسیا را پشت سر گذاشت، واقعا جایش در تیم ما خالی است. پیش از بازی با سیامک تماس گرفتیم و صحبت کردیم. الان هم جایش در نزد ما خالی است،‌ اما فوتبال همین است. گاهی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که شاید خودم آدم هم آن را باور نکند. اطمینان دارم نعمتی و پاکدل بهترین تصمیم را برای آینده خود می‌گیرند. خودم با حامد قبل از بازی صحبت کردم و گفتم سعی کن تا بهترین تصمیم را بگیری تا برای خودت، خانواده‌ات و آینده‌ات از لحاظ مالی و تیمی خوب باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه