به بچه‌ها هشدار داده بودم

یحیی گل‌محمدی: هر دو دروازه‌بان‌ ما پنالتی‌گیر هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بچه‌ها هشدار داده بودم که باید خیلی حواس‌شان را جمع کنند. حریف ما تیم خوبی بود ولی بازی برای ما بود. یک پنالتی نزدیم و چند توپ ما هم به تیر دروازه خورد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از صعود به مرحله بالاتر جام حذفی کشور، در کنفرانس خبری اظهار داشت: برای جام حذفی و این مسابقه به بازیکنان و تیمم هشدار داده بودم که باید تمرکز صدرصدی داشته باشیم و مرتکب اشتباهی نشویم. در نشست خبری قبل از بازی هم روی این مساله تاکید داشتم که نباید اشتباه کنیم. چون جبران اشتباه خیلی سخت می شود. خوشحال هستم که به مرحله بعدی صعود کردیم.
وی افزود: از همه بازیکنان و کادرفنی حریف به خاطر بازی خوبشان تشکر می‌کنم. آن‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیمی شایسته هستند. بیشتر دقایق بازی قطعا دست ما بود و حریف هم لایه‌های دفاعی زیادی داشت ولی در ضدحملات خطرناک بودند.
گل محمدی عنوان کرد: می‌توانستیم بین خطوط حریف پاس بدهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم که حریف هم پیش بینی خوبی داشت. ما بدشانسی‌هایی هم داشتیم البته به شانس در فوتبال اعتقادی ندارم. به هر حال در جام حذفی این مسائل پیش می آید و ممکن بود اتفاق بدی برای‌مان رخ بدهد. در مجموع از بازیکنان تشکر می‌کنم که با وجود اینکه گل عقب افتادند و زیر فشار بودند تلاش زیادی کردند. اینکه پرسپولیس بخواهد مقابل یک تیم لیگ یکی حذف شود فشار مضاعفی به بازیکنان وارد می کند. در این بازی پنالتی هم از دست دادیم و چند توپ هم به تیر زدیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد بازی برابر این تیم به پنالتی کشیده شود، گفت: بله. همیشه امکانش وجود دارد. به همین دلیل قبل از مسابقه تمرینات پنالتی را هم انجام دادیم.

سرمربی سرخپوشان درباره عملکرد احمد گوهری و به بازی آمدن بیرانوند برای ضربات پنالتی، خاطر نشان کرد: توپ خاصی روی دروازه ما نیامد و گوهری هم روی توپ‌هایی که وارد دروازه شد، مقصر نبود. ما چهار دروازه‌بان داریم و احمد هم یکی از آن‌ها است و حقش بود که در این جام بازی کند. به نظرم عملکرد خوبی داشت. در هر صورت در ضربات پنالتی بیرانوند نشان داد که پنالتی‌گیر ماهری است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم در موقعیت مشابه بیرانوند را به زمین می‌آورد گفت: این مساله بستگی به جریان بازی دارد. ما می‌توانستیم بازیکنان دیگری را به زمین بیاوریم. ما در لحظات پایانی به این نتیجه رسیدیم که بیرانوند به خاطر تبحر خود در پنالتی‌ها می‌تواند در درون دروازه قرار گیرد. هر دو دروازه‌بان ما پنالتی‌گیرهای خوبی هستند.

 

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه