سروش رفیعی: برای نیم فصل دوم و قهرمانی، تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک کار گروهی خوب، قهرمان نیم فصل شدیم. البته این نیمی از راه است و تلاش را بیشتر می‌کنیم. من هم تلاش خودم را بیشتر خواهم کرد تا هر وقت سرمربی خواست عملکرد بهتری داشته باشم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی پس از قطعی شدن صدرنشینی سرخپوشان ایران در پایان نیم فصل یکم که با پیروزی پرگل همراه بود، اظهار داشت: قبل از هرچیز به هواداران تبریک می‌گویم. بچه‌ها بازی بسیار قابل قبول و با کیفیتی را ارائه دادند. به تیم نساجی، کادر فنی قابل احترام و بازیکنان این تیم هم خداقوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم، کادر فنی زحمت کشید، کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و به این ترتیب با یک کار گروهی توانستیم قهرمان نیم فصل باشیم. هرچند فقط نصف راه را رفته‌ایم و امیدوارم در ادامه راه، بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد روند این تیم در ادامه راه، خاطرنشان کرد: قطعا نیم فصل دوم به خاطر فشردگی بازی‌ها و اینکه تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند امتیازات را بیشتر نگه دارند، کار سخت‌تر می‌شود اما شرایط و روندمان خوب است. سعی‌مان بر این است که شرایط‌‌‌مان را بهتر کنیم. ان‌شاءالله تا آخر پیکارها همین‌گونه پیش برویم.

رفیعی در مورد شرایط خود و اینکه در ابتدای مسابقات بیشتر بازی می‌کرد، اظهار داشت: از نظر من اهمیتی ندارد که چه کسی در تیم ما بازی می‌کند. زمانی‌که بازی می‌کردم یحیی گل محمدی تصمیم می‌گرفت، الان هم که بازی نمی‌کنم او تصمیم گرفته است. یک نکته خیلی خوب و مثبت در تیم ما این است که اهمیت ندارد چه کسی بازی می‌کند. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم. هر کدام از بازیکنان هر لحظه‌ای که وارد زمین شدند سعی کردند آنچه خواسته شده را انجام بدهند. من هم قطعا تلاشم را بیشتر می‌کنم. هر لحظه که با نظر سرمربی و کادر فنی توانستم بازی کنم، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه