برگزاری جلسه هماهنگی اهدای پیراهن شهدا به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

جلسه هماهنگی اهدای پیراهن‌‌های ورزشی دو شهید گمنام به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر دو تن از شهدای گمنام، یک پیراهن ورزشی باشگاه پرسپولیس و استقلال و پرچم ایران یافت شد.
در حال حاضر پیراهن این دو شهید گمنام طرفدار باشگاه سرخابی‌های تهران در ستاد معراج الشهدا نگهداری می‌شود که بنا شده است این دو پیراهن به پیشکسوتان، ورزشکاران و مسئولان این دو باشگاه و پرچم جمهوری اسلامی ایران به وزارت ورزش و جوانان جهت نگهداری در گنجینه افتخارات آن‌ها اهدا شود.
در این راستا، جلسه هماهنگی اهدا این ۲ پیراهن به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان با حضور اسماعیل احمدی (مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی)، حجت‌الاسلام علی احدی (مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان) و سردار ناصر سعیدی (جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح) برگزار شد.
همچنین ابوذر اسدی مسئول روابط عمومی ستاد معراج شهدا، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، امیرعلی محبی مشاور عالی فرهنگی باشگاه پرسپولیس و سیدمهدی علوی معاون فرهنگی باشگاه استقلال در این جلسه حضور داشتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه