لیگ یک ماراتن است؛ باید خود را به سرعت پیدا کنیم

یحیی گل‌محمدی: باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازی کرد، مدافعان پیکان هم بدون اشتباه بودند ولی در یک صحنه هم داور اشتباه کرد و اجازه نداد گل بزنیم و بازی بدون گل تمام نشود. لیگ یک ماراتن است و ما باید زودتر خودمان را پیدا کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی بعد از پنجمین تساوی سرخپوشان در این فصل، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود. هر دو تیم در مجموع خوب بازی کردند. توانستیم پاس بدهیم، به زمین حریف برسیم، از فضاها به خوبی استفاده کنیم و موقعیت‌های ارسال و پاس در عمق به دست آوریم. پیکان هم تیم شایسته‌ و خیلی خوبی بود. اصول دفاعی را خیلی خوب رعایت می‌کند. تمام مدافعانش بدون اشتباه بودند و تمرکز خوبی در کار دفاعی داشتند. در تنها باری که توانستیم در نیمه اول از دفاع پیکان رد شویم، داور آفساید اعلام کرد که درست نبود.
وی ادامه داد: در این بازی‌ها که فشرده و رقابت نزدیک است و تیم حریف هم خوب دفاع می‌کند، باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد که این اتفاق با اعلام آفساید اشتباه رخ نداد. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستیم اما چیزی که مهم است، این است که لیگ برتر یک ماراتن است و باید سریع خودمان را پیدا کنیم و برای هفته آینده ریکاوری کنیم. ما هفته آینده با گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم تمرکز بهتری در بازی‌ آینده داشته باشیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.
گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره شرایط نامطلوب و افت برخی بازیکنان تیمش عنوان داشت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند، بازیکنان شناخته‌ شده‌ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی هم که در تیم بوده‌اند در مجموع عملکرد خوبی داشتند. ممکن است برای برخی بازیکنان دوران افتی وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم مقداری شور و حال را از بازیکنان گرفت. ما باید دوباره بدنسازی می‌کردیم و مشکلات زیادی در تعطیلات داشتیم. از لغو مسابقات تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان باعث شد شرایط متفاوت شود. اخیرا هم لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن نیاز به تمرین خوب و ذهینت خوب دارد. این امکانات را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. بازی‌ها ادامه دارد و بازی به بازی بازیکنان روی بازی‌های آینده بیش‌تر تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.
سرمربی سرخپوشان درباره تبعات جدایی یورگن لوکادیا و برطرف کردن مشکل خط حمله پرسپولیس گفت: یک سری اسامی مطرح شده است که صحت ندارد. ما به خاطر فشردگی مسابقات، هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کند. به موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوبی جذب کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه