سروش رفیعی: می‌توانستیم گل سوم را بزنیم

هافبک پرتلاش پرسپولیس گفت: این نشان شخصیت تیمی ما است که وقتی عقب می‌افتیم، جبران می‌کنیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی بعد از تساوی دربی که با ادامه صدرنشینی سرخپوشان همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این هوای سرد آمدیم و حداقل دلخوشی ما این است که خبرنگاران از نزدیک بازی را می‌بینند. تیم ما خیلی خوب بازی را شروع کرد و نیمه نخست خوبی داشتیم. استقلال هم فرصت‌هایی داشت اما شکل بازی ما بهتر بود. در نیمه دوم استقلال بهتر شروع کرد اما در ادامه ما دوباره بهتر بازی کردیم. این نشان شخصیت تیمی ما است که وقتی عقب می‌افتیم، جبران می‌کنیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. استقلال تیم خوب و باشخصیتی بود و نتیجه مساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: چند روز پیش جام جهانی را دیدیم و همه می‌دانند فوتبال می‌تواند در دنیا چه کاری کند و چه جایگاهی دارد و می‌تواند شرایط مردم و ذهنیتشان را تغییر دهد. بخش‌های کوچکی از حرف‌های تاج را می‌شنیدم و اگر قرار است فوتبال ما پیشرفت کند و شرایط خوبی در جام ملت‌ها داشته باشیم، باید به فوتبال رسیدگی شود. ما هنوز یک زمین تمرین خوب در تهران نداریم، یک زمین در پایتخت نداریم. برای پیشرفت فوتبال و شادی مردم، باید به مردم کمک کنند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره ترسو بازی کردن پرسپولیس(!) در داربی ۹۹ عنوان کرد: شما بازی را دیدید؟ آیا ما ترسو بازی می‌کردیم؟ در تیم ما از عالیشاه و ترابی هجومی‌تر نداریم. ترسو بازی کردن، نظر شما است و فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از هواداران پرسپولیس چنین نظری داشته باشند که تیم ما ترسو بازی می‌کند. تیم ما صدر جدول است و خیلی هم خوب بازی می‌کند.

او در خصوص غیبتش در ترکیب اولیه گفت: قطعا که موضوع آن فنی بوده است و شرایط بدنی من اخیرا خوب نبود اما همان‌طور که در ۱۰ هفته قبل برای پرسپولیس بازی کردم، هر طور که گل‌محمدی تصمیم بگیرد برای تیم بازی می‌کنم.

رفیعی در خصوص آرام کردن ساپینتو در انتهای بازی گفت: او مربی بسیار خوبی است و آرام بود و من به او خسته نباشید گفتم و احترام گذاشتم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه