تثبیت جایگاه دوم جدول با پیروزی‌ امیدهای پرسپولیس برابر تیم مقاومت

تیم امید پرسپولیس در روزی که تیم مقاومت امیدوار بود به مدد پیروزی در بازی خانگی، خود را تا جایگاه دوم بالا بکشد، بر حریف خود غلبه و موقعیت خود را در جایگاه دوم تثبیت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان محمود انصاری، امروز در زمین 5 آذر و در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر امیدهای تهران، میهمان تیم مقاومت بودند. تیم مقاومت در صورت پیروزی در این دیدار، با توجه به تساوی پیکان در دیگر دیدار این هفته به رتبه دوم جدول صعود می‌کرد. در چنین شرایطی سرخپوشان که قبل از این با تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در این مکان قرار داشتند با کسب سه امتیاز مسابقه و ایجاد فاصله دو امتیازی، موقعیت خود را تثبیت کردند.
این نتیجه در حالی حاصل شد که داور مسابقه در دقایق 22 و 86 حداقل باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد که از هر دو مورد صرف‌نظر نمود و اعتقادی به وقوع آن نداشت. این در حالی بود که مقاومت در دقیقه 73 صاحب یک ضربه پنالتی شد که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به آن اعتراض داشتند و در نهایت هم بازیکن مقاومت، توپ را به بیرون زد.
در این دیدار علیرضا خدادادی که از تیم امید به تیم بزرگسالان معرفی شده است و در تمرینات آن حضور دارد، خوش درخشید. او چندین بار دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کرد و یک بار هم سرخپوشان اعتقاد داشتند در محوطه جریمه حریف با خطا متوقف شده است.
تک گل سه امتیازی این بازی را هم خدادادی در دقیقه 68 به ثمر رساند. در این صحنه در حالی که دروازه‌بان حریف پیش آمده بود، مهاجم سرخپوشان از وسط زمین با دید خوبی که داشت، با هوش عمل کرد و در نهایت کار خود را با ضربه دقیق که از بالای سر دروازه‌بان گذشت و درون دروازه جای گرفت، کامل کرد.
در این پیکار تیم خوب مقاومت هم چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی راه به جایی نبرد.
اميرحسين امن زاده، محمدرضا برزنونی، محمدحسین محمدیان، محمدحسین محمودی، امیر مهدی دهقان، جواد امیدی، مهدی نجفی، مصطفی اسماعیل‌آبادی، علیرضا ادهمی، علیرضا خدادادی، محمدمیلاد سورگی، علیرضا بابایی، مهدی نجات، حسین اباذری، بابک علیزاده و امیرمحمد امیری نفراتی بودند که در این مصاف برای تیم امید پرسپولیس به میدان رفتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه