پرسپولیسی‌های حاضر در جام‌جهانی به فیفا معرفی شدند

باشگاه پرسپولیس، بازیکنانی که در جام جهانی 2022 حضور داشتند و طی دو سال گذشته در عضویت این باشگاه بودند را به منظور بهره‌مندی از سهم خود از محل برنامه منافع باشگاه‌های فیفا به فدراسیون جهانی معرفی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بخش‌های امور ورزشی و امور بین الملل باشگاه به منظور تخصیص پاداش اعلامی از فدراسیون جهانی فوتبال، با تکمیل مستندات و بارگذاری اطلاعات و مدارک‌، نسبت به معرفی بازیکنانی که در دو سال گذشته، در عضویت این باشگاه بودند و در جام جهانی 2022 حضور داشتند، اقدام کرد.
فیفا از دو هفته منتهی به افتتاح رقابت‌ها تا فردای روزی که بازیکنان در قالب تیم‌های ملی در دور مسابقات حضور دارند به ازای هر روز حضور بازیکن در رقابت‌ها، مبلغی را به عنوان پاداش و مشوق به باشگاه‌هایی که بازیکن را در دو سال گذشته در خدمت خود داشته‌اند پرداخت می‌کند. اگر بازیکنی، این مدت را در چند باشگاه سپری کرده باشد، مبلغ مذکور به نسبت مقطع زمانی حضور، بر اساس فرمولی از پیش مشخص شده، محاسبه و به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود.
گفتنی است؛ پس از جام جهانی روسیه 2018، باشگاه منچسترسیتی از این حیث با بیش از 5 میلیون دلار درآمد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داد و تیم الهلال عربستان با گذر از مرز دو میلیون دلار در میان آسیایی‌ها رکورددار شد. درآمد پرسپولیس از این محل نیز در آن دوره نزدیک به 650 هزار دلار بود که به تسویه بخشی از بدهی‌های بین‌المللی باشگاه، ناشی از احکام صادره در پرونده شکایات مربیان و بازیکنان اختصاص یافت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه