پیروزی پرسپولیس بر پیکان در غیاب ملی‌پوشان

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی دوستانه خود در تعطیلات لیگ برتر، در غیاب ملی‌پوشان و بازیکن مصدوم خود، برابر پیکان به میدان رفت و این دیدار را با یک گل به سود خود پایان داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در تعطیلی رقابت‌ها، دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار کرد. این رقابت از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و با قضاوت یاسر همرنگ از داوران لیگ‌برتری برگزار شد. این بازی در هوایی سرد و در غیاب ملی‌پوشان پرسپولیس و میلاد سرلک انجام شد.
این پیکار تنها یک گل در بر داشت که آن هم در دقیقه ۲۴ با توپ‌ربایی سعید صادقی از مدافعان پیکان، پاس او و ضربه نهایی شیخ‌دیاباته به ثمر رسید.
احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا نفرات پرسپولیس در شروع این دیدار بودند.
یحیی گل‌محمدی با آغاز نیمه دوم با حفظ گوهری در درون دروازه، سایر بازیکنان را تعویض کرد و به این ترتیب؛ فرشاد فرجی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین محمدیان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی وارد میدان شدند. این نیمه برای دو تیم گلی در بر نداشت. این در حالی بود که پیکان هم در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت در زمین مسابقه حضور پیدا کرد.
کادر فنی پرسپولیس برای فردا به سرخپوشان استراحت داد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه