بازی‌های حساس تیم‌های پایه پرسپولیس در آخرین بازی نیم‌فصل

رقابت‌های فوتبال پایه لیگ برتر تهران به نیم فصل رسید و سرخپوشان در هفته پانزدهم با بازی‌های مهمی روبه‌رو هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی پایه تهران به آخرین هفته نیم فصل اول رسید. سرخپوشان ایران نیز بازی‌های حساسی را در این هفته پیش رو دارند.

تیم امید پرسپولیس که هفته گذشته با ناکامی برابر پیکان جایگاه دوم جدول را از دست داد، حالا در مکان سوم توسط پیکان تهدید می‌شود و برای حفظ موقعیت خود امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ در خانه حریف برای پیروزی برابر سایپای ششم جدولی به میدان خواهد رفت.

و اما جوانان پرسپولیس که در دربی، استقلال را شکست داده بود، هفته گذشته با وجود کسب پیروزی، جایگاه خود در مکان دوم جدول را به استقلال داد. هر دو تیم 31 امتیازی هستند و با وجود اجرای قانون بازی رودر رو در لیگ، در رقابت‌های تهران، قانون تفاضل گل اجرا می‌شود.

جوانان پرسپولیس، روز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، میزبان تیم رده ششمی پیکان خواهد بود.

نوجوانان پرسپولیس که هفته گذشته برابر تیم دوستی‌مهر به تساوی رسیده بود، جایگاه خود در رده سوم را از دست داد و یک رده نزول کرد، فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 14 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان تیم یاران حافظ خواهد بود. سرخپوشان نوجوان با توجه به دیگر بازی‌ها، امیدوارند که جایگاه خود، در رده سوم را باز پس بگیرند.

و اما نونهالان پرسپولیس که هفته گذشته روند پیروزی‌های پیاپی‌اش متوقف شده بود در حالی که با 19 امتیاز تا رده نهم بالا آمده بود، امیدوار است با کسب پیروزی در آخرین هفته نیم فصل اول شرایط خود در جدول را ارتقاء دهد. در حال حاضر تیم هفتم جدول 19 امتیازی و تیم پنجم 20 امتیازی است.

سرخپوشان نونهال روز جمعه به مصاف تیم پیکان می‌روند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه