با ‌پرداخت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوطه

پرونده پرسپولیس در فیفا مختومه شد

کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرائم مربوط به پرونده‌های آقایان؛ برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید 115 هزار فرانک سوییس را به حساب آن نهاد واریز می‌کرد. آن‌ها در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال شود و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام گردد.

وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری ایشان موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جدیت آقای درویش، کارها در موعد مقرر انجام شد و امروز نامه فیفا را دریافت کردیم. در این نامه تصریح شده است؛ کمیته انضباطی فیفا تایید می‌کند کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه