توافق‌های اولیه برای تفاهم‌نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش و باشگاه پرسپولیس در جریان جلسات برگزار شده در حاشیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور، با یکدیگر توافق‌هایی برای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های اقتصادی و ورزشی انجام دادند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به ورود در عرصه خصوصی‌سازی، اولین حضور خود در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی را که همزمان با نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور برگزار می‌شود، پشت‌سر می‌گذارد.

مدیرعامل پرسپولیس، از بدو ورود به جزیره کیش، جلسات مختلفی را با مدیران ارشد بنگاه‌های مالی و اقتصادی کشور چون بانک‌ها و بیمه‌ها برگزار کرده است. از جمله باید به نشست رضا درویش و دکتر مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد که با همراهی دکتر رضا شجیع، مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، همراه بود.

خوشبختانه بعد از خبرهای خوبی که روز گذشته در پی نشست با دکتر قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، شنیده شد و تفاهم‌نامه همکاری با بانک شهر، جلسه با مدیران ارشد منطقه آزاد کیش نیز منجر به توافق‌هایی برای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های اقتصادی و ورزشی گردید.

همچنین دو طرف با اشاره به ظرفیت‌های موجود در طرفین همکاری، برای گسترش همکاری‌های مشترک در آینده ابراز امیدواری کردند.

همان‌طور که گفته شد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از بدو ورود به جزیره کیش، در جلسات مختلف با مدیران بنگاه‌های اقتصادی حضور یافته است که در جریان‌ آن‌ها پیشنهادهای اقتصادی رد و بدل شد.

حمیدرضا رفیعی، مدیرعامل گروه مالی پارسیان، علیرضا فهیمی، مدیرعامل کارگزاری کارآفرین، قائم مقام مدیرعامل بانک کارآفرین و بسیاری از مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌ها از جمله چهره‌هایی بوده‌اند که مدیرعامل پرسپولیس با ایشان دیدار و گفتگو داشت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه