حسین بادامکی: قرار نیست همیشه برنده باشیم ولی باید کار را تمام می‌کردیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: داور خیلی سخت‌گیری کرد ولی ما هم وقتی دو بار با دو گل جلو افتادیم باید کار را تمام می‌کردیم. به هر حال قرار نیست همیشه ببریم ولی بازیکنان هم باید با تجربه‌تر عمل می‌کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی پس از بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار داشت: باید به تمام بازیکنان‌ و کادرفنی‌مان خسته نباشید بگویم. از طرفداران پرسپولیس هم که امروز همه جوره تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم. به هر حال دو بار در بازی جلو افتادیم اما آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد و توانست دو گل به ثمر برساند.
وی افزود: در وقت‌های اضافی هم ۲ گل خوب به ثمر رساندیم که نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس همراه تیم ما نبود.
معاون ورزشی پرسپولیس در مورد روند بازی و داوری که سبب اعتراض اوسمار شد، عنوان داشت: امیر عرب براقی امروز خیلی سخت‌گیر عمل کرد و سر هر صحنه‌ای خیلی زود کارت زرد می‌داد. خیلی از بچه‌های ما هم اخطار گرفتند‌ اما خودمان باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. وقتی ۲ بار ۲ گل جلو افتادیم باید کار را تمام می‌کردیم. گل دوم را دقیقه ۹۷ و گل چهارم‌ را دقیقه ۱۲۲ خوردیم. اتفاقات امروز و گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل پرسپولیس که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
بادامکی در مورد اینکه به نظر می‌رسید پس از ۲ بر صفر شدن بازی اوسمار کار را تمام شده دانست و تعویض‌های بدی انجام داد، تصریح کرد: نمی‌توان اینگونه گفت. به هرحال کادر فنی تصمیم گرفت این تعویض‌ها را انجام بدهد. جام حذفی هم تک بازی است و آلومینیوم در نیمه دوم با یک فوتبال خیلی خوب، به بازی برگشت. نفراتی که به زمین آمدند، باید بهتر عمل می‌کردند اما روی توپ‌های بلند مقداری ضعف داشتیم و گل‌های بدی خوردیم.
وی درخصوص اینکه صحبت‌های اوسمار نسبت به بازیکنان موردعلاقه‌اش برای فصل آینده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی روی برخی نفرات فعلی این تیم تاثیرگذاشته بود، توضیح داد: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد‌. نه تنها اوسمار بلکه سایر مربیان نیز به برخی بازیکنان علاقه‌مند هستند و این موضوع تاثیرگذار نیست.
معاون پرسپولیس در مورد پرتاب اشیا توسط هواداران این تیم، عنوان کرد: شنیده‌ام ابتدا این کار توسط هواداران‌ آلومینیوم انجام شده و خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، هواداران زیادی دارد و در اراک نیز مردم طبیعی است این تیم را دوست داشته باشند و به ورزشگاه بیایند تا از تیم ما حمایت کنند.
بادامکی اضافه کرد: البته مسوولان مقداری فضای ورزشگاه را ملتهب کرده و پس از گل آلومینیوم اشیایی پرتاب شد که حتی جایی که من نشسته بودم هم آمد. البته ابتدا طرفداران حریف شروع کردند و سپس هواداران ما واکنش نشان دادند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست در جام حذفی ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد، گفت: به هر حال فوتبال است و ما هم روزی می‌باختیم که قرعه به امروز و آن هم در ضربات پنالتی افتاد. قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم. اوسمار تا اینجا عملکرد خوبی داشته و تصمیم‌گیرنده مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس هستند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه