گل‌محمدی: این برد را به همه هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از گل اول می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. این برد را به همه هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر تیم مس رفسنجان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: سه امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر برد نداشتیم و شرایط‌‌مان در جدول مقداری تغییر کرد، کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود.
وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. نیمه خیلی خوبی بود و پس از گل اول می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. البته حریف هم تیم خوبی بود. هم در انتقال‌ها ما را اذیت می‌کردند و هم، هر موقع خواستند، بازیکنانشان در زمین توانایی‌شان را نشان دادند.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. با وجود آنکه از لحاظ روحی و روانی تحت فشار شدیدی بودیم و از لحاظ تمرینی نیز به این دلیل که در یک ماه اخیر کیفیتی که می‌خواستیم و راضی‌کننده نبود و این مسائل تاثیر خودش را روی کار فنی ما می‌گذارد. از بازیکنانمان تشکر می‌کنم که تمرکز خوبی روی بازی داشتند. در نیمه دوم هم خوب دفاع کردند. این برد را به همه هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم.
گل‌محمدی در خصوص اینکه اعضای تیم مس رفسنجان معتقد بودند؛ وحید امیری باید در این بازی اخراج می‌شد و محمد ربیعی به این موضوع انتقاد زیادی وارد کرد، گفت: در آن صحنه داور چهارم کنار خط بود و کمک داور هم خوب صحنه را دید. فکر نمی‌کنم بحث زیادی وجود داشته باشد. اگر خطا را به سود حریف می‌گرفت باید می‌گفتیم کارت دارد یا خیر، اما خطا را به نفع ما گرفت. در مجموع کوپال ناظمی و تیم داوری عملکرد خیلی خوبی داشتند و به نظر من یکی از قضاوت‌های خوب لیگ بود. نباید به این شکل داوران را تحت فشار بگذاریم و حریف در آن صحنه روی بازیکن ما خطا کرد.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمش در سه بازی اخیر پس از اردوی تیم ملی رضایت دارد و اینکه برگزاری دربی بعد یا قبل از جام جهانی برای پرسپولیس تفاوتی داشت، خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی‌کرد، بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و باید دو بازی دیگر مقابل ملوان و مس کرمان انجام بدهیم و مشکلی برای انجام دادن دربی قبل از جام جهانی نداشتیم. قطعا تا آن زمان شرایط زمین تمرینی پرسپولیس نیز درست می‌شد و می‌توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم، اما این برنامه‌ریزی برای تیم ملی بود. اگر در آن زمان هم بازی می‌گذاشتند مشکلی نداشتیم.
یحیی گل‌محمدی در ادامه عنوان کرد: بعد از اتمام تعطیلات به این دلیل که در زمین تمرینی‌مان اذیت می‌شویم و ماه‌ها است که درخواست می‌کنم این مشکل حل شود باید بگویم زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می‌شود. به هر صورت باشگاه‌ باید حداقل امکانات را در اختیار تیم قرار بدهد. تمرینات ما در این مدت آن گونه که می‌خواستم نبوده، کیفیت خوبی نداشته و راضی نبودیم. واقعا بابت زمین اذیت شدیم و بازی‌های تدارکاتی‌مان هم در همین زمین انجام شد. امیدوارم این وضعیت درست شود.
سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: قبل از بازی بین نیمه و بعد از بازی تراکتور اتفاقات عجیب و غریب زیادی داشتیم. تیم ما در آن بازی از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. تمرین خوبی هم انجام نداده بودیم و در کل شرایط سختی داشتیم اما رفته رفته شکل کار بهتر می‌شود. اگر زمین تمرین درست شود شرایط خوب خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه