هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد قهرمان می‌شود

گل‌محمدی: دو، سه مصدوم داریم ولی به دنبال سه امتیاز خانگی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس رفسنجان تیمی است که از نظر فوتبالی و نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته است اما ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تیم مس رفسنجان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که از نظر فوتبالی و نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته است.
وی افزود: تیم مس رفسنجان فوتبال رو به جلویی دارد و از عقب بازی سازی می‌کند. آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند. تیم قابل احترامی هستند. برای محمد ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم ولی سه امتیاز این بازی خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما خیلی حساس و مهم است.
گل‌محمدی تصریح کرد: باید روی وظایف‌مان و بحث‌های فنی تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. تا الان تمرینات خوبی داشتیم. ملی‌پوشان دیر به ما اضافه شدند ولی سعی کردیم با تمرینی که دیروز داشتیم، حداقل هماهنگی را ایجاد کنیم. متاسفانه دو، سه مصدوم داریم ولی شرایط کلی تیم خوب و آماده انجام یک بازی خوب هستیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود لوکادیا به خوبی توسط هافبک‌ها تغذیه نمی‌شود، گفت: مقابل تراکتور اتفاقاتی افتاد که فکر نمی‌کنم اینجا جای صحبت در این مورد باشد. اتفاقات قبل، بین دو نیمه و بعد از بازی، بازی خاصی بود. واقعا شرایط برای انجام مسابقه طبیعی نبود.
یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم مقداری تحت تاثیر بازی تراکتور بودیم ولی بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. لوکادیا هم بازی خوبی انجام داد اما جا دارد که باز هم بهتر شود. با توجه به وقفه لیگ و تعطیلی یک ماهه و نبود ملی‌پوشان، ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به وجود آمد. اتفاقات بازی تراکتور هم بود ولی فکر می‌کنم فردا می‌توانیم بازی روان‌تر و رو به جلویی را انجام بدهیم. تمرکز خوبی روی تمرینات داشتیم و برای بازی فردا هم تمرکز خوبی ان‌شاالله خواهیم داشت.
سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور سه روزه ملی‌پوشان در اختیار تیم ملی، گفت: اگر بازی‌های یک هفته‌ای باشد، با ۳ روز مشکلی نداریم. هفته قبل، فاصله بازی ما ۶ روزه بود و بازیکنان ما ۳ روز در اختیار تیم ملی بودند ولی همین یک هفته اینطور بود. در هفته‌های بعد با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها ۷ روز است مشکلی نداریم برای اینکه بازیکنان ما را سه روز در اختیار داشته باشند.
گل‌محمدی در ادامه عنوان کرد: دوست داریم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد. هماهنگی بیشتری ایجاد شود و بیشتر با هم باشند. کی‌روش خیلی دیر به تیم ملی ما رسید. زمان بیشتری احتیاج است که برای جام جهانی آماده شوند.
وی درباره وضعیت دیاباته هم گفت: دیاباته دیروز با تیم کار کرد و شاید فردا در لیست ما باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین تیم افزود: هنوز قرارداد بسته نشده اما امروز گفتند می‌توانید در آنجا تمرین کنید. به نظرم شرایط زمین هنوز مساعد نیست. باید چمن را کوتاه می‌کردند. دیشب بازدید داشتیم و زیاد مناسب نبود. باید یکی دو جلسه برویم و ببینیم وضعیت چمنش چگونه است. واقعا در این دو سه ماه خیلی اذیت شدیم. هفته‌های اخیر شرایط در زمین شهید کاظمی خیلی سخت بود. باید زمین دیگری داشته باشیم که بتوانیم تمرین کنیم. شرایط سخت است اما امیدواریم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.
گل‌محمدی درباره شرایط داوری بیان کرد: داوری بحثی است که در دو سه سال اخیر مطرح شده و فشار زیادی روی کمیته داوران بوده است. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. اتفاقی که در دربی پارسال رخ داد من هنوز رویش حرف دارم. بهتر است داوران آن بازی و چند کارشناس فیلم آن بازی را ببینند. امسال به نظر من داوران شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارند. ممکن است در برخی بازی‌ها مشکلاتی باشد اما بخشی از این مشکلات طبیعی است. داوران می‌توانند بهتر باشند اما باید امکانات لازم را در اختیار آن‌ها بدهیم. آن‌ها حتی در بعضی بازی‌ها گوشی ارتباطی ندارند چه برسد به این که بخواهیم VAR داشته باشند.
یحیی گل‌محمدی همچنین افزود: تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند از نظر بازیکن شرایط خوبی دارند و بازیکنان خارجی هم به تیم‌ها کمک می‌کنند و کیفیت لیگ از پارسال بهتر شده است. حضور مربیان خارجی بزرگ و بازیکنان خارجی خوب رقابت‌ها را جذاب کرده است. امسال لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد قهرمان می‌شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه