پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)

باشگاه ورزشی فرهنگی پرسپولیس با صدور پیامی، سالگرد شهادت هشتمین ستاره تابناک امامت، امام مهرپرور و پناه غریبان و درماندگان، حضرت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ ایران منزل‌گاه عشق شد وقتی دل مردمانش خانه ارادت به حضرت مولا علی (ع) گردید و پس از آن خورشید معرفت در شرق آن طلوع کرد.

امام همامی که سایه پر مهر و دست شفیع خویش را بی دریغ نه فقط بر زندگی عاشقان خود که بر سر همگان گسترانید. مظهر دانایی، درایت و دانش الهی بود و توطئه و مکر دشمنانش را به سان پدرانش با فدا ساختن جان، خنثی کرد.
حضرت امام رضا (ع) فرموده‌اند: مردی نزد سرور ما رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد و عرض کرد: به من اخلاقی بیاموزید که خیر دنیا و آخرت در آن جمع باشد، حضرت فرمودند: دروغ نگو.

به راستی که در بارگاه با عظمتش غریبی معنا ندارد و در آستانش همه قریبند. آقا و سروری که چون او را بخوانید، فریاد و تمنایی را بی پاسخ نمی‌گذارد.

باشگاه ورزشی فرهنگی پرسپولیس، سالروز شهادت امام همام حضرت آقا امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مسلمان و شیعیان جهان، ملت شریف ایران و به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که رهروانی آگاه و روشن ضمیر باشیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه