پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت اربعین حسینی

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در متن این پیام آمده است؛ قرن‌ها می‌گذرد و داغی که بر دل‌ها نشسته است نه تنها سبک‌تر نمی‌شود بلکه هر چه در مسیر زمان دورتر شویم گویی به آن نزدیکتر شده‌ایم و سنگینی آن را بیشتر بر قلب‌هایمان احساس می‌کنیم.
آن روز که آفتاب آزادگی و مردانگی بر سر نیزه شد، سر سلسله‌ای در تاریخ بشر آغاز گردید که هر چه می‌گذرد امواجش خروشان‌تر و فراگیرتر می‌شود. آن روز، داغ حسرت و اندوهی بر دل‌ها نشست که با سه روز، هفت روز و چهل روز سبک نمی‌شود.
قرن‌ها می‌گذرد و خون سرور و سالار شهیدان، خاندان پاک و یاران وفادارش همچنان می‌جوشد و راه خود را در دل تاریخ باز می‌کند انقلاب شیر زن دشت نینوا حضرت زینب (س) هر سال رساتر از قبل به گوش می‌رسد و به جان‌ها رسوخ می‌کند تا در افکار و باورهای ما جا باز کند.
اربعین دیگری فرا رسید، چهل روزی که مجالی کوچک برابر رویدادی عظیم بود برای اندیشیدن، برای درک آنکه، چه شد. برای اینکه شاید در ذهن‌های خود مرزهای این حماسه را دریابیم اما گویی آنچه روی داد از ورای این دنیای فانی و خاکی بود و هنوز قرن‌ها تکامل بشری لازم است برای رسیدن به درکی کامل و در خور شأن قیامی که حجت را بر همگان تمام کرد.
باشگاه ورزشی فرهنگی پرسپولیس، با آرزوی قبولی عزاداری عزاداران حسینی، این روز را به مسلمانان و شیعیان عالم، به ویژه ملت شریف ایران تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه