دیدار اعضای کانون هواداران و مشوقین با مدیران پرسپولیس

اعضای کانون هواداران و مشوقین پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور در باشگاه با مدیرعامل، عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و مشاوران دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تعدادی از مشوقین و اعضای کانون هواداران پرسپولیس همراه با عباس اسماعیل بیگی مدیر کانون، امروز در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند و با مدیران و مسوولان باشگاه دیدار و گفتگو داشتند.

این ملاقات با توجه به ظرفیت سالن کنفرانس، تعدد نفرات و البته اهمیت موضوع در قالب دو نشست جداگانه با آقایان و بانوان انجام شد.

اعضای کانون و مشوقین ابتدا جلسه هم‌اندیشی با یکدیگر داشتند و در ادامه، رضا درویش‌، محمود خوردبین، حسین خبیری، مصطفی لشگری، نقی طالبی (مدیر حراست باشگاه) و امیر علی محبی (مشاور ارشد در امور فرهنگی) نیز در میان این جمع حاضر شدند.

در جریان این ملاقات، طرفین نسبت به بیان نقطه نظرات خود برای اعتلای نام پرسپولیس پرداختند. در این بین با توجه به فراهم شدن امکان حضور بانوان هوادار در ورزشگاه، نشست با بانوان مشوق و عضو کانون هواداران برای حمایت هر چه بهتر از سرخپوشان و برقراری نظم بر روی سکوها، خود حائز اهمیت جداگانه بود. البته در این بین باید یادآوری کرد بانوان هوادار پرسپولیس پیش از این در جریان برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک تجربه موفق، پرشور و تاریخی را پشت سر گذاشته‌اند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه