پیام گرامیداشت باشگاه پرسپولیس به مناسبت هفته دولت

باشگاه پرسپولیس، در پیامی ایام هفته دولت را گرامی داشت و آن را فرصتی مناسب برای تلاش بیشتر برای ارایه خدمت به ملت و قدردانی از تلاشگران در این مسیر دانست.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران به دست ملتی رقم خورد که باید خدمت به ایشان را در هر موقعیت، مقام و زمانی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر در نظر گرفت. دولت‌مردانی چون شهیدان رجایی، باهنر و دیگر شهدای دولت در سایه چنین تربیتی با خون خود پای میثاقی که با مردم و انقلاب داشتند، ماندند و بالندگی آن را رقم زدند.
امروز بیش از هر زمانی باید با این باور زندگی کنیم که وجود هر یک از ما زمانی ارزش دارد که قدمی برای مردم و اعتلای نام ایران و ایرانی برداریم و دولت محلی برای ظهور و بروز این گام‌های سرنوشت‌ساز است.
باشگاه پرسپولیس با گرامیداشت هفته دولت، این ایام را به همه دولت‌مردانی که در تمام این سال‌ها تاکنون صادقانه به مردم و کشور عزیزمان خدمت کرده‌اند تبریک می‌گوید. از یاد نبریم که فرزندان امروز این آب و خاک، همان دولتمردان آینده هستند که باید این سرزمین را از میان بحران‌های سخت و دشوار به سوی پیشرفت در تمام عرصه‌ها هدایت کنند. با آن ها مهربان و در بالندگی ایشان، سخت کوشا باشیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه