امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور حداکثری تماشاگران باشیم

گل محمدی: به این تیم خیلی امید دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه در اراک اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه هواداران پرسپولیسی که در اراک، ما را مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند و از ما استقبال گرمی داشتند.
وی افزود: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوباره با هواداران خوبمان صحبت می‌کنم و اتفاق‌هایی که در این چند ماه اخیر رخ داد و باعث محرومیت بنده شد، یک مقدار احساس دوری از هواداران می‌کردم و خدا را شکر که این محرومیت رفع شد و می‌توانم دوباره در خدمت هواداران‌مان باشم.
سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دیدار برابر آلومینیوم سومین بازی ما در لیگ است و متاسفانه در دو بازی قبلی نتوانستیم بردی به دست بیاوریم و امتیازات مهمی را از دست دادیم که در شروع لیگ از دست دادن این امتیارات می‌تواند کار ما را سخت کند ولی این دو بازی گذشته، نکات مثبتی هم داشت که مهم‌ترین آن گل نخوردن و باز نشدن دروازه ما بود و فکر می‌کنم یک پوئن مثبت برای تیم ما است و اینکه حداقل موقعیت را به حریفان دادیم، نشانه‌های خوبی برای قهرمان شدن ما خواهد بود.
گل محمدی تصریح کرد: بازی فردا برای ما مهم است و گرفتن سه امتیاز، هدف اصلی تیم ما است. با توجه به اینکه مقابل تیمی بازی داریم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند و امسال هم مهدی رحمتی تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده است و از لحاظ تاکتیکی فکر می‌کنم یکی از تیم‌های خوب لیگ ما باشد.
یحیی گل‌محمدی در ادامه عنوان کرد: از بازیکنان خودمان می‌خواهیم که تمرکز خیلی بالایی داشته باشند و این سه امتیاز برای ما مهم و حیاتی است و نباید در شروع لیگ، این امتیازات را از دست بدهیم چون کارمان برای قهرمان شدن خیلی سخت خواهد شد. تیم خوبی داریم مجموعه پر تلاشی داریم و همه بازیکنان و عوامل باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند روزهای خوبی را برای هواداران‌مان رقم بزنند. تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم ولی من خودم به این تیم امید زیادی دارم و بازیکنانی که جذب شدند، به خاطر عشق به پرسپولیس وارد این تیم شدند و جای خوشحالی دارد. بازیکنان قدیمی هم همه‌شان عاشق این تیم هستند. تیم هماهنگ و بازیکنان با شخصیتی داریم و از آنها می‌خواهم که بزرگی خودشان و تیم پرسپولیس را به نمایش بگذارند و بتوانند یک بازی خوب، همراه با کسب سه امتیاز را بدست آورند و هدف اصلی آنها سه امتیاز باشد.
گل‌محمدی در خصوص بخشش محرومیت هواداران آلومینیوم منوط بر رضایت پرسپولیس گفت: مدیر عامل باشگاه صحبتی در این مورد با بنده داشتند و گفتم که فوتبال با حضور هواداران زیباست و بنده بازی با حضور هواداران را دوست دارم و اینکه گفته می‌شود چه تعدادی به میهمان تخصیص یابد باید بگویم ما در هر شهری هواداران خودمان را داریم. فوتبال با حضور هواداران زیباست و من دوست دارم همیشه مقابل هواداران به میدان برویم. هواداران اراکی هم دوست داشتند عملکرد تیمشان را از نزدیک ببینند و از میزبانی خود استفاده کنند و این حق همه تیم‌های شهرستانی است و خوشبختانه ما هر جایی که می‌رویم هواداران زیادی داریم و در اراک هم هواداران خیلی زیادی از ما استقبال کردند و فوتبال بازی کردن در حضور هواداران لذت بیستری دارد و امیدوارم تمام بازی‌ها این فصل در حضور هواداران برگزار شود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها افزود: وقتی صحبت از حضور مردم و هواداران در ورزشگاها است، 50 درصد این هواداران و مردم، بانوان هستند و آنها هیچ فرقی با مردان ندارند. این یک اتفاق خوب است و امیدواریم زیر ساخت‌ها برای استادیوم‌های دیگر هم مهیا شود و باید مسوولان کمک کنند و با ایجاد این زیر ساخت‌ها نیاز است که ما با توجه به حضور بانوان و مردم عزیزمان می‌توانیم یک فوتبال بهتر ارائه دهیم و از حضور آنها استفاده کنیم. امیدوارم همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور حداکثری باشند و ورزشگاه‌هایی را شاهد باشیم که نصف آن در اختیار مردان و نیمی دیگر را بانوان شکل بدهند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص سوالی مبنی بر استرس دو بازی پرسپولیس در اراک و عدم نتیجه‌گیری سرخپوشان مقابل آلومینیوم گفت: این سوالات جنبه‌های منفی بازی را در پی داشت. ما بیشتر روی موارد مثبت بازی فردا فکر می‌کنیم و اینکه بازیکنانی داریم که می‌توانند در لحظات سخت بازی، به تیم کمک کنند و تصمیم خوب بگیرند. اینکه اتفاقات و آمارهای گذشته باعث شود که یک تیم دوباره ببرد و یا دوباره ببازد، هیچ تضمینی وجود ندارد. این آمارها برای قبل است و بازی فردا یک بازی جدید است و باید نگاه مثبتی به بازی داشته باشیم و بازی خوبی انجام بدهیم و خودمان باشیم و به کار خودمان تمرکز بیشتری داشته باشیم. امیدوارم فردا یک بازی زیبا همراه با نتیجه خوب، به هواداران تقدیم کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه