دیدار دوستانه

پرسپولیس 4 – تیم ملی امید 2

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر در برابر تیم ملی امید به برتری رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز (یکشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در برابر تیم ملی امید ایران با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسیدند. این دیدار از ساعت 18 و 15 دقیقه در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی.

ترکیب تیم ملی امید ایران:

دروازه‌بان: پیام پارسا، یونس اکبرپور (دفاع چپ)، سامان فلاح (کاپیتان)، امین حزباوی (مدافعان وسط) و سامان تورانیان (دفاع راست)، محمد قربانی (هافبک دفاعی)، امیر محمد محکم کار، محمد حسین اسلامی، عرفان شهریاری (وینگر چپ)، بلال ارازی (وینگر راست)، محمد حسین علیپور (مهاجم).

در دقیقه 5 حرکت خوب سروش رفیعی در میانه میدان و پاس عمقی او، مهدی عبدی را صاحب توپ کرد که مدافع تیم ملی امید پشت محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد.

سعید صادقی پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت که شوت محکم او بعد از برخورد به دیوار دفاعی حریف درون دروازه قرار گرفت و گل نخست این بازی تدارکاتی برای پرسپولیس به ثمر رسید.

در دقیقه 10 و در پی حملات دامنه‌دار پرسپولیس روی دروازه تیم امید در گوشه محوطه جریمه این تیم به یک موقعیت خطرناک ختم شد. یک و دوی سروش رفیعی و مهدی عبدی، مهاجم سرخپوشان را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که عبدی به خوبی و با یک بغل پا، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۸، همکاری خوب عبدی، ترابی و کامیابی‌نیا در محوطه جریمه به کمال رسید که شوت محکم او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در دقیقه ۳۰، محمد عمری به جای مهدی ترابی که به تازگی از مصدومیت برگشته بود، وارد زمین شد.

در دقیقه ۴۰ امید عالیشاه به جای کمال کامیابی‌نیا وارد زمین شد.

در ادامه، اتفاق مهمی روی دروازه‌ها نیفتاد و نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر  به سود پرسپولیس پایان یافت.

در دقیقه 61 در حالی که توپ در خط دفاعی تیم ملی امید در گردش بود، امید عالیشاه با تیزهوشی توپ را از دفاع حریف ربود و با یک پاس عرضی، سعید صادقی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه محکم او به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

در دقیقه ۶۳، شروع مجدد خوب بیرانوند یک ضدحمله خوب را برای پرسپولیس آغاز کرد که سعید صادقی بعد از فرار پشت دفاع حریف به تمیروف پاس داد و مهاجم سرخپوشان دروازه خالی حریف را باز کرد و گل چهارم به ثمر رسید.

در دقیقه ۷۰ پرسپولیس با ۸ تعویض ترکیبش را عوض کرد.

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، امید فهمی و علی خدادادی بازیکنانی بودند که برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه ۷۲، بازیکنان تیم ملی امید بعد از یک و دوی موفق، با گوهری تک به تک شدند و به وسیله محمدحسین اسلامی به گل رسیدند.

در دقیقه ۷۶، اشتباه یاران پرسپولیس در خط دفاعی باعث شد توپ به اسلامی برسد و این بازیکن دوباره در موقعیت تک به تک گلزنی کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ادامه، پرسپولیس دو موقعیت عالی گلزنی را به وسیله فهمی و تمیروف در مقابل دروازه حریف از دست داد.

این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر دو خاتمه یافت. گل‌های پرسپولیس: سعید صادقی (۵ و ۶۱)، مهدی عبدی (۱۰) و شرزود تمیروف (۶۳).

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه