امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پرسپولیس و بانک‌شهر

باشگاه پرسپولیس و بانک شهر امروز در مراسمی با حضور مدیران عامل دو مجموعه، قرارداد همکاری و مراودات بانکی و سرمایه‌گذاری به امضاء رساندند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش و محمد مهدی احمدی، مدیران عامل شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس و بانک شهر، امروز (چهارشنبه)، در مراسمی با حضور خبرنگاران، قرارداد همکاری را به امضاء رساندند.

در این مراسم که مدیران باشگاه  پرسپولیس و بانک شهر  نیز حضور داشتند، دو طرف بر  همکاری‌های تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تفاهم‌نامه با بانک شهر اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس پس از ورود به بازار بورس و طی دستورالعمل‌های سازمان خصوصی سازی، جهت سرمایه‌گذاری و بهره از سهام بورس، طی پیشنهادات مختلف و بررسی‌های گروه اقتصادی باشگاه، به بهترین پیشنهاد که مطلوب باشگاه پرسپولیس بود، اعلام همکاری نمود.

رضا درویش تصریح کرد: با توجه به ورود باشگاه پرسپولیس به بورس و تغییرات اساسی در مدیریت باشگاه که طی سالیان گذشته سابقه نداشته است، کلیه امور باشگاه می‌بایست به طور روشن و نمایان گزارش و ارائه گردد، به همین دلیل با بانک شهر به مدیر عاملی دکتر سید محمد احمدی به تفاهم رسیدیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم برنامه‌های خوب اقتصادی و سرمایه‌گذاری مطلوبی را انجام بدهیم.

دکتر سید محمد احمدی مدیر عامل بانک شهر نیز در مورد تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بانک شهر با بسته‌ای که تعریف و ارائه کرده بود از سوی سازمان خصوصی به باشگاه بزرگ پرسپولیس معرفی شد.

وی افزود: در تفاهم‌نامه منعقد شده بحث اسپانسرینگ مطرح نیست و اولویت کار ما توانمندسازی اقتصادی باشگاه و تقویت جریانات مالی در زمینه انجام کلیه فعالیت‌های اقتصادی در حمایت از سهام و افزایش قیمت آن و مردمی سازی بیشتر این روند است. بانک شهر در کنار پرسپولیس به حمایت، هدایت و شفاف‌سازی در حوزه صورت‌های مالی خواهد پرداخت و نتیجه آن موفقیت باشگاه و تیم و پشتوانه‌ای عظیم در این خصوص است. بانک شهر همچنین تلاش می‌کند حامی بزرگی در کنار پرسپولیس باشد تا بتواند مطالبات خارجی این باشگاه را نیز اخذ نماید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه