محسن خلیلی: با تمام قدرت در مسابقات لیگ پایه‌ها شرکت می‌کنیم

مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: تست‌های تیم‌های پایه به اتمام رسید و رده‌های مختلف سنی پرسپولیس وارد فاز آماده سازی می‌شوند.

محسن خلیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ با توجه به برگزاری تست‌های تیم‌های رده سنی پایه باشگاه پرسپولیس در زمان‌های مشخص، تست‌های تیم‌های پایه پایان یافت و تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس آماده می‌شوند تا طبق برنامه‌های ارائه شده از سوی کادر فنی این تیم‌ها، فاز جدید اجرای برنامه‌های آماده سازی خود را به اجرا در بیاورند.

خلیلی تصریح کرد: روند رو به رشد تیم‌های پایه مطابق با استانداردها و برنامه‌های مدون در مسیر خوبی قرار دارد و سعی داریم این مسیر را به شکل جدی‌تری دنبال کنیم تا خروجی قابل قبولی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های رده سنی پایه پرسپولیس امسال سال متفاوتی را تجربه خواهد کرد چرا که کیفیت جذب و انسجام تیم‌های ما در همه رده‌های سنی گویای این واقعیت است که با قدرت بیشتری در مسابقات لیگ تهران شرکت کنیم تا بتوانیم استعدادهای مستعدی را به رده‌های مختلف و تیم بزرگسالان معرفی کنیم.

خلیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی کامل باشگاه و در اختیار داشتن امکانات لازم بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و در سال‌های پس از آن با بهره‌گیری از تجارب خوب کادر فنی تیم‌های رده سنی مختلف به جایگاه اصلی باشگاه و تیم‌های پرسپولیس در مسابقات پیش رو برسیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه