دانیال اسماعیلی‌فر: هر بازیکنی دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد

مدافع و هافبک راست جدید پرسپولیس گفت: هر بازیکنی، هر زمانی با پیشنهاد از پرسپولیس روبه‌رو شود، دوست دارد این پیراهن را به تن کند ولی باید شرایط به شکلی باشد که شما بتوانید به تیم کمک کنید و من احساس کردم الان بستر برای این کار فراهم است. دانیال اسماعیلی‌فر در گفتگو با سایت…

مدافع و هافبک راست جدید پرسپولیس گفت: هر بازیکنی، هر زمانی با پیشنهاد از پرسپولیس روبه‌رو شود، دوست دارد این پیراهن را به تن کند ولی باید شرایط به شکلی باشد که شما بتوانید به تیم کمک کنید و من احساس کردم الان بستر برای این کار فراهم است.

دانیال اسماعیلی‌فر در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که از امروز عضوی از باشگاه بزرگ و پر افتخار پرسپولیس خواهم بود. در روزهای گذشته، جلسات خوبی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که در این همکاری، هم پرسپولیس به من کمک خواهد کرد و هم من می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوار هستم با عملکرد خودم ابتدا رضایت کادر فنی و در ادامه رضایت هواداران را تامین کنم.

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم کار به شکلی پیش برود که در این همکاری شأن هر دوی ما حفظ شود، به ویژه که پرسپولیس، شأن بسیار بالایی دارد.

اسماعیلی‌فر درباره این که چرا حضورش در پرسپولیس تا این فصل به تاخیر افتاد، خاطرنشان کرد: قبل از این شرایط را به گونه‌ای نمی‌دیدم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم یا این که پرسپولیس بخواهد به من کمک کند ولی برای این فصل واقعا بستر را مناسب‌تر می‌بینم. به طور کلی هر بازیکنی، هر زمانی با پیشنهاد از پرسپولیس روبه‌رو شود، دوست دارد این پیراهن را به تن کند ولی باید شرایط به شکلی باشد که شما بتوانید به تیم کمک کنید. برای من هم غیر از این نبود. دوست داشتم در پرسپولیس باشم ولی الان شرایط را مناسب دیدم.

وی درباره این که آیا بین او و سرمربی صحبتی شده است، خاطر نشان کرد: من از آقای گل‌محمدی شناخت دارم. در تراکتور و سپاهان زیر نظر وی کار کرده بودم ولی در ارتباط با حضور در پرسپولیس تا شب قبل صحبتی نداشتیم. دیشب درباره مباحث فنی و این که چه کار می‌توانم انجام بدهم صحبت کردیم. تلاش خواهم کرد نظرات را تامین کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه