خوشحالم برگشتم، هواداران حمایت‌مان کنند

بیرانوند: آرزوی من قهرمانی در آسیا با پرسپولیس است

دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره هواداران را خوشحال کنیم و به آرزوی خودم یعنی قهرمانی در آسیا برسیم. علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره بازگشت خود به جمع سرخپوشان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می‌توانم یک بار دیگر پیراهن بزرگترین تیم آسیا را به تن کنم و همچنین خوشحالم که دوباره…

دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره هواداران را خوشحال کنیم و به آرزوی خودم یعنی قهرمانی در آسیا برسیم.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره بازگشت خود به جمع سرخپوشان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می‌توانم یک بار دیگر پیراهن بزرگترین تیم آسیا را به تن کنم و همچنین خوشحالم که دوباره به آرزویم رسیدم.

او گفت: راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم که به این زودی به پرسپولیس برگردم. می‌دانستم که یک روز قطعا به پرسپولیس بازمی‌گردم ولی فکر نمی‌کردم این بازگشت به این زودی رقم بخورد. به هر حال این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم مثل سال‌های قبل که توانستیم کنار هواداران عزیزمان جشن‌ها و خوشحالی‌های زیادی را تجربه کنیم این بار هم با حمایت آنها روزهای خوبی را رقم بزنیم.

بیرانوند ادامه داد: امیدوارم مثل ۴ سالی که کنار پرسپولیس بودم و توانستیم ۹ قهرمانی به دست بیاوریم و فینال آسیا را تجربه کنیم، دوباره آن موفقیت‌ها را تکرار کنیم. روزی که از پرسپولیس جدا شدم مصاحبه کردم و گفتم روزی برمی‌گردم که بتوانم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.

دروازه‌بان پرسپولیس خطاب به هواداران میلیونی تیم گفت: هواداران یار دوازدهم باشگاه و یار همیشگی بازیکنان هستند. من از آنها خواهش می‌کنم که دوباره حمایت‌مان کنند. به هر حال دو، سه سال به خاطر کرونا نمی‌توانستند در ورزشگاه‌ها باشند و پرسپولیس هم از نبود هوادارانش لطمه خورد. اگر می‌خواهند به تیم کمک کنند از آنها می‌خواهم در همه بازی‌ها در فصل آینده ما را حمایت کنند.

بیرانوند درباره حضورش در فوتبال اروپا گفت: به هر حال من دو سال در اروپا بازی کردم. به عنوان یک چالش جدید چیزهای زیادی به فوتبال من اضافه کرد. این حضور هم به فوتبالم هم به سبک زندگی من چیزهای خوبی اضافه کرده که امیدوارم بتوانم در پرسپولیس آنها را پیاده کنم.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان گفت: مجددا می‌گویم خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس آمده‌ام و کنار هواداران عزیز هستم. من قرارداد سه ساله دارم. سری قبلی ۴ سال پرسپولیس بودم و هر ۴ سال قهرمان لیگ شدیم. امیدوارم در این سه سال هم بتوانیم به همراه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه هواداران را خوشحال کنیم و مخصوصا در آسیا موفق باشیم و قهرمانی را به دست بیاوریم چرا که همیشه گفته‌ام آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست و امیدوارم همه دست به دست بدهیم و به این آرزو برسیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه