این کادر فرزندان پرسپولیس هستند، نباید بی‌انصافی کرد

یحیی گل‌محمدی: تیم‌های دیگر جای پرسپولیس بودند، 40 امتیاز هم نمی‌گرفتند

سرمربی پرسپولیس گفت: در فصلی که گذشت ۶۳ امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم میزان امتیازات خوبی با تمام مشکلات به دست آوردیم. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که در آخرین بازی لیگ بیست و یکم از حضور روی نیمکت محروم بود، پس از پیروزی برابر فجرسپاسی اظهار داشت: ابتدا از بازیکنانم بابت فصل…

سرمربی پرسپولیس گفت: در فصلی که گذشت ۶۳ امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم میزان امتیازات خوبی با تمام مشکلات به دست آوردیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که در آخرین بازی لیگ بیست و یکم از حضور روی نیمکت محروم بود، پس از پیروزی برابر فجرسپاسی اظهار داشت: ابتدا از بازیکنانم بابت فصل سختی که پشت سر گذاشتیم، تشکر می‌کنم. متاسف هستیم که نتوانستیم جامی را تقدیم به هواداران‌مان کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما نتوانستیم و شرمنده هواداران شدیم. خود من اشکالات زیادی در بحث‌های فنی داشتم و فکر می‌کنم باید تلاش بیشتری می‌کردم. نتیجه نگرفتن را گردن کسی نمی‌اندازم.

او افزود: در فصلی که گذشت ۶۳ امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم میزان امتیازات خوبی با تمام مشکلات به دست آوردیم. فکر می‌کنم از نظر امتیاز گرفتن، خوب بودیم اما نتوانستیم جامی به دست بیاوریم. از شروع فصل مشکلات زیادی گریبان‌مان را گرفت. فکر می‌کنم اگر عدالت در فوتبال رعایت می‌شد، می‌توانستیم جام کسب کنیم. خیلی از بازی‌ها ضرر کردیم و خیلی از بازی‌ها به سود رقیب تمام شد. در لیگ به جز آن دو امتیازی که به استقلال دادند فقط سه امتیاز اختلاف با رقیب داشتیم. در دربی بازی طوری رقم خورد که تصمیمات داوری به ضرر ما بود و اگر می‌بردیم الان قهرمان شده بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شرایط سختی برای ما از شروع فصل بود. ما قبل از این که فصل را شروع کنیم، بازیکنان زیادی از دست دادیم. فصل گذشته سه مدیرعامل عوض کردیم و ثباتی نداشتیم. امسال قانونی برای بازیکن خارجی گذاشته شده بود که فقط پرسپولیس نمی‌توانست بازیکن بگیرد. ما آن زمان طلایی را از دست دادیم. می‌توانستیم دو، سه بازیکن خوب خارجی بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. حتی بازیکن هم گرفتیم نتوانستیم سه، چهار ماه از آن استفاده کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: من به هواداران حق می‌دهم که از فصلی که گذشت راضی نباشند. پرسپولیس باید جام بگیرد. مشکلاتی که در این فصل داشتیم، غیرطبیعی بود و اگر تیم دیگری جای ما بود، ۴۰ امتیاز هم نمی‌گرفت. ما فصل را با ۶۳ امتیاز تمام کردیم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم.

او درباره تقویت پرسپولیس توضیح داد: این کادر، کادری بود که تیم را به فینال آسیا برده بود و دو دوره قهرمان لیگ کرده بود. این که عده‌ای نفاق پراکنی می‌کنند، پرسپولیسی نیستند و به دنبال منافع شخصی‌شان هستند تا جو هواداری را عوض کنند. بیشترین هواداران ما پرسپولیسی‌های اصیل هستند. من احساس می‌کنم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و قطعا برای فصل بعد شرمنده‌شان نخواهیم بود. این کادر با تمام سختی‌ها و امکانات کم، صبح تا شب زحمت کشید. این که همه فشار و هجمه را روی کادر بیاوریم، بی‌انصافی است.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهار نظر مطهری مبنی بر این که منتقدان کادر فنی سرخ‌پوشان ۱۵، ۱۶ ساله هستند، بیان کرد: حمید یک انسان است. در چند وقت گذشته فشار زیادی روی کادر ما بود و متاسفانه بخشی از فشارها ناجوانمردانه بود. فکر می‌کنم در این ماجرا تند روی کرده است اما او در این دو، سه سال خیلی تلاش کرده است. این کادر فرزندان پرسپولیس هستند، مقداری باید درباره انتقادات بیشتر رعایت کنیم. فضای مجازی طوری شده که برخی تصمیم‌گیری‌ها برمبنای آن است. باید بتوانیم فضای مجازی را کنترل کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید.

گل‌محمدی درباره پیگیری فضای مجازی گفت: قطعا من از طرق مختلف نسبت به خواسته هواداران اطلاع دارم و فضای مجازی یکی از آن‌هاست اما این فضا، فضایی شده که خیلی‌ از آن سواستفاده می‌کنند. هواداران ما هم هیجانی می‌شوند. فکر نمی‌کنم هواداران گناهی داشته باشند. صفحاتی که موج راه می‌اندازند، باید مراقب آن‌ها بود.

گل‌محمدی درباره جذب پورعلی گنجی و بیرانوند توضیح داد: اجازه دهید چند روز بگذرد چون بعد از چند روز بهتر می‌توان صحبت کرد. خبرهای خوبی در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت. من لیست ندادم. هیچ لیست خروجی و ورودی نداشتم اما چند بازیکن هستند که همیشه در نقل و انتقالات اسمشان مطرح است. همه تیم‌ها آرزوی داشتن آن‌ها را دارند و صحبت شما راجع به آن‌هاست.

او درباره اظهارات رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی و ناراحتی تیم از آن صحبت‌ها توضیح داد: رامین در این نیم فصل تلاش کرد و از او ممنون هستم. یک بازیکن نباید راجع به هم‌بازی‌هایش و مسائل فنی صحبت کند. هیچ تیمی بدون ایراد نیست ولی این صحبت‌ها نباید رسانه‌ای شود. قطعا اگر خودتان را جای باقی بازیکنان بگذارید، در تیمی که همه در کنار هم جنگیدند، اثر گذار است. آن‌ها فصل سختی را پشت سر گذاشتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه