تست‌گیری تیم نونهالان پرسپولیس آغاز شد

باشگاه پرسپولیس زمانبندي تست‌گيری داوطلبان حضور در تيم‌ نونهالان را اعلام کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس زمان شروع تست‌گیری استعدادی رده سنی نونهالان را اعلام کرد. بر این اساس، روزهای دوشنبه 9 خرداد و چهارشنبه 11 خرداد از بازیکنان مستعدی که قصد دارند در رده سنی نونهالان، زیر 15 سال به عضویت…

باشگاه پرسپولیس زمانبندي تست‌گيری داوطلبان حضور در تيم‌ نونهالان را اعلام کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس زمان شروع تست‌گیری استعدادی رده سنی نونهالان را اعلام کرد.

بر این اساس، روزهای دوشنبه 9 خرداد و چهارشنبه 11 خرداد از بازیکنان مستعدی که قصد دارند در رده سنی نونهالان، زیر 15 سال به عضویت تیم پرسپولیس درآیند برنامه تست‌گیری را ترتیب داده است که توسط مربیان و استعدادیاب‌های باشگاه برگزار می‌شود.

تمامی بازیکنان مستعد و علاقه‌مندی که متولد 86/10/11 لغایت 87/12/29 ‌هستند می‌توانند ساعت 9:30 روز دوشنبه 1401/3/9 در جلسه اول و ساعت 9:30 روز چهارشنبه 1401/3/11 در جلسه دوم این تست‌گیری در ورزشگاه درفشی‌فر مورد ارزیابی مربیان و استعدادیاب‌های باشگاه قرار گیرند.

این تست‌گیری در ورزشگاه شهید درفشی‌فر به آدرس صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان بهمنی نژاد، جنب آتش نشانی برگزار خواهد شد و پذیرفته شدن در آن بدون واسطه و بر اساس توانمندی فنی بازیکنان و نظر کادرفنی خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در تست‌های باشگاه پرسپولیس می‌بایست دارای بیمه ورزشی باشند که از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به آدرس www.ifsm.ir قابل تهیه ‌می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به قوانین هیات فوتبال استان تهران، تست رده نونهالان صرفا جهت بازیکنانی است که در استان تهران و یا استان البرز اقامت دارند و در حال تحصیل می‌باشند.

از علاقمندان به حضور در این تست تقاضا داریم در صورت داشتن علائم بیماری، از شرکت در تست‌گیری خودداری کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه