ترابی: امیدوارم در فصل آینده افتخارات بیشتری از قبل تقدیم هواداران کنیم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمدید قراردادم، انگیزه بیشتری برای کسب افتخارات مهم‌تر دارم و امیدوارم در فصل جدید، افتخارات باشگاه را بیشتر از قبل کسب و به هواداران خوبمان تقدیم کنیم. مهدی ترابی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که امسال هم توانستم قراردادم را با باشگاه…

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمدید قراردادم، انگیزه بیشتری برای کسب افتخارات مهم‌تر دارم و امیدوارم در فصل جدید، افتخارات باشگاه را بیشتر از قبل کسب و به هواداران خوبمان تقدیم کنیم.

مهدی ترابی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که امسال هم توانستم قراردادم را با باشگاه بزرگ پرسپولیس تمدید کنم. انشاءا… بتوانیم در فصل آینده افتخاراتی را که پیش از این کسب کرده بودیم، تکرار و بیشتر کنیم تا بتوانیم دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

وی افزود: خوشحالم با تمدید قرارداد دو ساله خودم بار دیگر در خدمت این مجموعه خوب باشم و همه تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانیم در سال پیش رو با جام‌های بیشتری در خدمت باشگاه و هواداران باشیم.

ترابی در خصوص سالی که گذشت تصریح کرد: فصلی که بدون جام تمام می‌شود قطعا فصل خوبی نیست اما ما تلاش خودمان را کردیم. امیدوارم با اتحاد و همبستگی بیشتر به موفقیت‌ها و افتخارات بالاتری دست پیدا کنیم. اتفاقات و شرایط کنونی، انگیزه ما را برای آینده بیشتر خواهد کرد تا در کنار باشگاه، هواداران و کادر فنی افتخارات گذشته را تکرار کنیم و بار دیگر بتوانیم پرچم بزرگ پرسپولیس را بالا نگه داریم.

هافبک سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس یاد گرفته‌ایم که تیم مهمتر از بازیکن است. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ و حضور پر افتخار در بازی‌های آسیایی است و قطعا موفقیت بیشتر در آسیا.

مهدی ترابی در مورد عدم قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری گفت: هر زمان پرسپولیس، بازیکنان، مدیریت، کادر فنی و هواداران دست به دست هم داده‌اند و به صورت مطلق پشت هم ایستادند و اتحاد کاملی داشتند، موفق بوده‌اند. امیدوارم در سال جدید بار دیگر این اتفاق رخ دهد و همه با همبستگی و اتحاد بیشتر بتوانیم موفقیت‌های قبلی را تکرار و بیشتر از آن، بدست آوریم. ما می‌دانیم که هواداران ما به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند و این مهم خواسته باشگاه، کادر فنی و بازیکنان نیز هست. پرسپولیس به ما آموخت که در همه شرایط و سختی‌ها به خوبی بتوانیم بجنگیم و هر ناممکنی را ممکن کنیم. قطعا ما دوباره بلند می‌شویم و با تلاش بیشتر موفقیت‌ها و افتخارات بیشتری را کسب خواهیم کرد.

ترابی افزود: بچه‌های تیم هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند. ما باید با تلاش و تمرین بیشتر و حمایت هواداران به تنها هدف خود در قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان فکر کنیم.

هافبک ملی‌پوش سرخپوشان پایتخت در خصوص پیگیری هواداران برای تمدید قرارداد خود گفت: من که اصلا قصد رفتن نداشتم و منتظر بودم لیگ به پایان برسد و بعد از آن با باشگاه محبوبم تمدید کنم. آن چیزی که می‌خواستم نشد و قول می‌دهم توان بیشتری برای تیم بگذارم و دوباره قهرمانی‌ها تکرار شود. باید تشکر کنم از هواداران که در این سال‌ها در سرما و گرما از ما حمایت کردند و حتی در دوران کرونا این حس و پشتیبانی را به ما منتقل می‌کردند. امیدوارم با اتحاد همه مجموعه بتوانیم به این قهرمانی‌ها دست پیدا کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه