استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه از طریق «پرسپولیس من»

استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس از طریق اپلیکیشن «پرسپولیس‌من» https://cafebazaar.ir/app/com.toosannegar.mypersepolis و همچنین سایت (my-perspolis.com) انجام خواهد شد که مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت خواهد کرد و نفرات برگزیده زیر نظر مربیان آکادمی در رده‌های سنی مختلف قرار می‌گیرند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به تماس‌های مکرر بازیکنان آینده‌ساز و خانواده‌های آنها برای شرکت در آزمون‌های استعدادیابی باشگاه، به اطلاع می‌رساند؛ همان گونه که پیش از این اعلام شد، شرکت در استعدادیابی باشگاه پرسپولیس از طریق اپلیکیشن «پرسپولیس‌من» (my-perspolis.com) امکانپذیر شده است و متقاضیان می‌توانند ویدیوهای مربوط به خود را به منظور ارزیابی در این سامانه بارگذاری نمایند.
این اپلیکیشن همچنین به زودی نسبت به انتشار محتواهای آموزشی اقدام خواهد کرد و کاربرانی که با ثبت نام در این اپلیکیشن، عضو شده‌اند می‌توانند نسبت به بهره‌مندی از آن‌ها برای ازتقاء سطح فنی خود و ارسال ویدیوهای بعدی برای شرکت در استعدادیابی اقدام نمایند.
در این سامانه از هوش مصنوعی نیز بهره گرفته شده است و راه‌اندازی آن از سوی باشگاه پرسپولیس در راستای فوتبال پایه و همچنین مسوولیت‌های اجتماعی باشگاه صورت گرفته است تا فرصت آموزش دیدن و دیده شدن را برای استعدادهای فوتبال کشور در دور دست‌ترین نقاط فراهم آورد.
فعالیت «پرسپولیس‌من» در آینده نزدیک گسترش خواهد یافت. هواداران دقت داشته باشند که اپلیکیشن پرسپولیس‌من به نشانی my-perspolis.com صحیح است و به اشتباه اپلیکیشن‌های دیگر به این نام را به کار نگیرند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه