حسین بادامکی: این احکام ابهامات را زیاد می‌کند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: این احکام و چینش‌ها ابهامات و شبهاتی را به وجود می‌آورد. شاید اگر استقلال دو بازیکن محروم نداشت حکم دیگری می‌دادند. حکم را هم درست قبل بازی ما دادند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی پس از بازی امروز سرخپوشان که با پیروزی همراه بود اظهار داشت: قبل از هر چیز این پیروزی را به هواداران که جایشان امروز خالی بود تبریک می‌گویم. به بازیکنان و کادر فنی هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد تا بتوانیم قهرمانی را جشن بگیریم.
باید به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم تبریک بگویم، چرا که خیلی زحمت کشیدند، هر چند ما می‌توانستیم در این بازی خیلی راحت‌تر برنده شویم. یک مقداری خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم. با این وجود جا دارد دوباره از اعضای تیم تشکر کنیم. مهم سه امتیاز بود که امروز به دست آمد. امیدواریم بازی‌های آینده هم به همین شکل پیش برود.

وی در پاسخ به سوالی درباره موقعیت‌ گل‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس در دیدار با هوادار، تصریح کرد: گفتم که موقعیت زیاد داشتیم. یعنی پرسپولیس توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. از سوی دیگر فوتبال در هفته‌های آخر حساسیت زیادی دارد و شاید همین موضوع باعث می‌شود در لحظه آخر بازیکنان نتوانند تصمیم درست را بگیرند. به هر حال این امکان وجود داشت که در نیمه اول کار را تمام کنیم. در کل جذابیت فوتبال به همین مسایل است. امیدوارم در بازی‌های بعدی این فرصت‌های گلزنی را راحت از دست ندهیم.
وی درمورد احکام کمیته انضباطی درمورد امید حامدی‌فر و دعوت درویش و لشگری به کمیته اخلاق، عنوان کرد: ابهاماتی برای اذهان ما، مخصوصا برای کسی که در پرسپولیس فعالیت دارد، به وجود می‌آید. درست قبل از بازی ما حکم انضباطی صادر شد. بازیکن تیم حریف بعد از بازی با ذوب آهن، آن حرکت را انجام داد. هرجای دنیا بود حداقل 3 بازی محروم می‌شد تا جلسه انضباطی تشکیل و حکم قطعی صادر شود ولی حکم تعلیقی دادند.
معاون باشگاه پرسپولیس با توجه به اشاره و سوال خبرنگاران مبنی بر احتمال مماشات کمیته انضباطی به دلیل بسته بودن دست استقلال عنوان کرد: شاید به خاطر اینکه دو بازیکنشان برای این بازی محروم و دست مربیشان تنگ بود، می‌خواستند به نوعی کمک کنند! هرقدر از این گونه احکام، بیشتر صادر می‌شود، ذهن هوادار ما هم بیشتر درگیر می‌شود. شبهه برانگیز است و ما هم مجبوریم از حق تیم دفاع کنیم. هوادار انتظار به جایی دارد. امیدوارم در این دو، سه هفته کمیته انضباطی و تصمیم گیرندگان در چیدمان داوری و احکام، دقت نظر بیشتری داشته باشند تا شبهه به حداقل برسد.
وی تصریح کرد: این شرایط بدون مشکل نیست، البته با شناختی که دارم، آن‌ها هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرند. نمونه‌اش چیدمان این هفته داوری بازی رقیب مستقیم ما است. به آن داور فشار می‌آوریم، شاید نتواند توانایی اش را در زمین نشان بدهد. با کوچکترین اشتباهی هجمه برای خود داور و کمیته انضباطی ایجاد می‌شود. اگر دقت بیشتر باشد خیلی از صحبت ها انجام نمی‌شود.
بادامکی درمورد اینکه درویش به خاطر مصاحبه علیه سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد اما سرمربی سپاهان آزادانه به پرسپولیس طعنه می‌زند، گفت: وقتی برای پرسپولیس اتفاقی می‌افتد، سریعا به مراجع قضایی دعوت می‌شوند. این اذهان را مشغول می‌کند و باعث می‌شود ما هم نتوانیم تصمیم و فکر درست داشته باشیم. درحالیکه خیلی از تیم‌ها شاید صحبت‌های بدتری هم انجام بدهند ولی اتفاقی نمی‌افتد. شاید مصونیت دارند! به هر حال فکر آدم با این مسایل ناخودگاه هزار راه می‌رود.
وی درخصوص اینکه اوسمار اعلام کرده دوست دارد در پرسپولیس بماند و آیا این مساله منوط به قهرمانی تیم است، اظهار داشت: نه چنین صحبتی نیست. از وقتی سرمربی شده نتایج خوبی گرفته است. جام حذفی یک بازی خاص با اتفاقات ویژه بود. نمی‌توان به قطعیت درموردش صحبت کرد. او نشان داده مربی خوبی است. تمام تلاشش را می‌کند که بهترین نتایج را بگیریم. اگر بحث تمدیدش مسکوت مانده به خاطر بازی‌های حساس و پشت سرهم است ولی هنوز مذاکرات ادامه دارند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه