افشین پیروانی: داور به ضرر ما باشد یا به سود ما، نمی‌توانیم صحبت کنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم درباره داوری حرف بزنیم البته داوری خوب بود. خدا را شکر بردیم و امیدوارم نساجی در لیگ بماند. از بانک شهر هم به خاطر حمایت‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مصاف پرسپولیس و نساجی همیشه دیدنی است. فضای هر دو تیم قرمز است و لذت می برم. نساجی تیم خوبی است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد و در لیگ بماند که مطمئنم ماندگار خواهد شد. تیم خصوصی و خوبی است و خدا را شکر که ما هم بردیم.
وی در مورد خصوصی شدن پرسپولیس ادامه داد: بعد از سالیان سال این اتفاق رخ داد و باشگاه ما به چند بانک سپرده شد که مهم ترینش بانک شهر است. قبل از خصوصی سازی هم به باشگاه پرسپولیس لطف داشتند و از مدیرعامل این بانک تشکر می کنم زیرا نگاه ویژه ای به تیم پرسپولیس داشت.
مدیر تیم پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: داوری چه به نفع ما باشد یا به ضرر ما، نمی توانیم حرف بزنیم ولی داوری خوب بود و با اینکه 10 نفره شدیم هم شاهد قضاوت خوبی از داور بودیم.
پیروانی در مورد وضعیت قرارداد خودش، بازیکنان و اوسمار گفت: این سوالات مدیریتی است و باید از آقای درویش بپرسید اما همه آرزویشان این است که در پرسپولیس حضور داشته باشند. پرسپولیس هواداران زیادی در همه شهرها دارد و آنها از تیم قهرمانی می‌خواهند. باید بازیکنان را حفظ کنیم و بازیکنان جدید و خوب دیگری هم بگیریم. من شخصا یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.
وی در مورد اینکه بازیکنان با نظر سرمربی قراردادشان تمدید می شود عنوان داشت: قطعا با نظر سرمربی است، باشگاه که نمی‌تواند خودش بحث فنی داشته باشد.
پیروانی در مورد جرایم میلیاردی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ظاهرا دوست دارید من جریمه شوم! نمی‌دانم چرا جرایم مبالغش اینقدر زیاد بوده و یک شبه بالا رفته است. شاید باید حرفه ای تر عمل شود.
مدیر پرسپولیس در مورد سفر به قائمشهر با هواپیما گفت: فوتبال حرفه‌ای ابزار حرفه‌ای می خواهد. ما 40 دقیقه ای به قائمشهر آمدیم و خروجی آن هم برد تیم بود. نمی‌گویم با اتوبوس می آمدیم نمی بردیم اما فوتبال حرفه‌ای باید ابزار حرفه گ‌ای داشته باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه